Embryo glue

seff..det ville jeg og ha gjort :)
men spurte porsgrunn om det og om jeg kunne få det..og fikk det svaret..så da får ikke jeg det! :( og siden mine embryo på frys er i porsgrunn...så må jeg ha forsøket i porsgrunn og...
Ahh, da sjønner jeg. Håper Porsgrunn følger etter slik at dere kan få bruke det. Masse masse lykke til, ønsker dere all verdens hell og lykke på neste runde <3

Har blitt brukt embryoglue på mine siste innsett ved Hausken og på innsettet eg hadde no i april så vart eg jo gravid og:)

Vi hadde tre innsett der jeg ble gravid på alle tre. Mistet dessverre de to første gangene, men på tredje forsøk brukte vi embryo glue og spiren klorte seg fast! Dette er ikke med den jeg er gravid med nå, men han på 9 mnd ;) Denne gangen klarte vi det selv ;)

Jeg vil også prøve sånn embryo glue! Jeg har ikke hørt om noe sånt på Ullevål.. Er det noe jeg kan gjøre med det?

snakket igjen med porsgrunn... ikke noe de praktiserte så var ikke mulighet å få noe der :/ de hadde ikke lov å gi det fikk jeg beskjed om...
pokker...fatter det ikke hvis det skulle hjelpe at ikke flere sykehus samarbeide! eller at det er så forskjell fra sykehusene...skulle tro de ville ha samme resultat med forbedring og forske på ting....

snakket igjen med porsgrunn... ikke noe de praktiserte så var ikke mulighet å få noe der :/ de hadde ikke lov å gi det fikk jeg beskjed om...
pokker...fatter det ikke hvis det skulle hjelpe at ikke flere sykehus samarbeide! eller at det er så forskjell fra sykehusene...skulle tro de ville ha samme resultat med forbedring og forske på ting....

Snakket også med Porsgrunn i dag
På fredag hadde de vært på besøk på klinikk i Trondheim. De brukte embryoglue. De hadde brukt det en stund og brukte det enda, men de konkluderte med at det ikke førte til flere fullbårne graviditeter. Så derfor får ikke vi i Porsgrunn :(
Personlig ble jeg skuffet og skulle ønske vi kunne fått tatt det valget selv!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp