Embryo glue

Butterfly75

Glad i forumet
Noen som har erfaringer angående det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ingen erfaring, men spurte i dag på sykehuset hvorfor det var så stor forskjell. De bruker visstnok embryoglue innimellom her, scratching var hun usikker på.
Antageligvis derfor jeg fikk fragmin denne gangen, siden jeg masa om alt :p

Jeg hadde embryo glue på første fryseforsøk, og det ble negativt! :/
Så det hjalp ikke meg til positiv test ..

Hmmm......
Ja det er veldig store forskjeller :(

Undrer om det er verdt å teste :confused:

På hausken bruker de embryoglue på alle nå, tidligere måtte man betale ekstra for å få det, og de anbefalte kun til dem som hadde prøvt 1 eller 2 ganger før og slet med at egget festet seg, så funka det når de brukte det!

Jeg spurte når jeg var der om det var større sjangs for at det festa seg, og da sa han ja hvis ikke hadde de jo ikke brukt det :)

Appen <3

Jeg brukte embryoglue hos klinikk Hausken (når man måtte betale for det, i mars dette året) og spira satt. Skjønner ikke hvorfor de ikke har begynt å bruke det på alle før nå, når det ihvertfall ikke virker negativt inn...har jo ingenting å tape på å prøve det! Noen hundrelapper ekstra på embryoglue på totalt ca 50 000kr(!!!) sto vi lett i :-) Så jeg anbefaler å kjøre på med embryoglue om du får muligheten til det <3

må man få resept på dette?

Skal maile Hausken i dag og se hva de sier. Regner med det blir resept.

Fås embryoglue på resept da det er noe de har sammen med det befrukta egget før innsett? :)

Trodde de hadde det på klinikken jeg. :p

Embryoglue fås neppe på resept da det er noe de har sammen med det befrukta egget før innsett. :)

Porsgrunn sjekker opp om de kan bestille til meg fra leverandør
Krysser fingrene hardt!!!!

Så spennende :D

Hmmm...tror kanskje dere blander embryoglue og babyklister? Embryoglue er noe det befruktede egget blir lagt oppi noen minutter før innsetting...så tviler på at det er noe man får på resept og kan bruke hjemme selv :p

Hmmm...tror kanskje dere blander embryoglue og babyklister? Embryoglue er noe det befruktede egget blir lagt oppi noen minutter før innsetting...så tviler på at det er noe man får på resept og kan bruke hjemme selv :p
Var det jeg trodde :)

Nei. Jeg blander ikke :-)
Har babyklister hjemme.
Men de skal sjekke opp om de kan bestille embryo glue fra leverandør og om de skal bare ha til en person om man ev. da skriver det ut på resept. Venter på tilbakemelding fra Porsgrunn. Hausken mente at det ikke skulle være et problem for Porsgrunn å fikse.
Håper håper ♥

dette fikk jeg svar fra porsgrunn når jeg spurte om embryo glue:
Hei,
Det finnes noe som heter embryo glue. Det er et medium embryoene ligger i.
Siden det ikke kan dokumenteres at det har noen forbedrende effekt er det ikke mange som bruker dette.
Vi bruker det ikke.

Okei..men er nok ingen dokumentasjon på at d virke negativt inn heller,så eg ville kjørt på :-) Og siden klinikk Hausken e ein av klinikkane i Norge med absolutt best resultater, OG har begynt å bruka embryoglue på adle innsett,så ville eg gått for det :-) Heia, heia, neste gång sitte spirå di :)

seff..det ville jeg og ha gjort :)
men spurte porsgrunn om det og om jeg kunne få det..og fikk det svaret..så da får ikke jeg det! :( og siden mine embryo på frys er i porsgrunn...så må jeg ha forsøket i porsgrunn og...

seff..det ville jeg og ha gjort :)
men spurte porsgrunn om det og om jeg kunne få det..og fikk det svaret..så da får ikke jeg det! :( og siden mine embryo på frys er i porsgrunn...så må jeg ha forsøket i porsgrunn og...

Jeg har fått til svar fea Porsgrunn at de skal sjekke det opp. Hun mente dw hadde tatt inn til ei tidligere.
Jeg gir ikke opp ♥ venter på svar

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp