Embryo Glue og Assisted Hatching

Daisybloom

Gift med forumet
Assistert-jentene
Sommerfuglene
Noen som har prøvd dette? Jeg får tilbud om det på klinikken i DK, men vet litt lite om disse tingene merker jeg. Er det bare å kjøre på? Eller er det strengt tatt ikke nødvendig?

Noen som har prøvd dette? Jeg får tilbud om det på klinikken i DK, men vet litt lite om disse tingene merker jeg. Er det bare å kjøre på? Eller er det strengt tatt ikke nødvendig?
Jeg brukte assisted hatching iallefall og om det gjør noen forskjell eller ikke er vanskelig å si :) vi tenkte at det ikke kunne skade iallefall :)

Vi måkte på med begge deler, tenkte bare å maksimere sjansene. Det var inkludert i pakka vår uansett :) vi ble jo gravide, men det er jo umulig å vite om vi hadde blitt det uansett.
Fant denne forskningsartikkelen som sier at hvis man har hatt mislykkede innsett før, så er sjansen større. Liten gruppe da.

Tusen takk, begge to! Det er ikke inkludert i pakken min- men lurer på om jeg skal bare kjøre på likevel. Iallfall med embryo glue som jeg ser har litt bedre forskning som støtter opp. Føler at det ikke er noe særlig konkrete råd å få fra klinikken, men de vil vel ikke anbefale noe hverken den ene eller andre veien…

Back
Topp