Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det greit? Du ble ikke ertet eller plaget med det da du var liten?Jeg hadde det selv, om jeg husker rett så gjorde de ingenting med det, bare håpte at de neste tennene var bra, det var de hos meg ihvertfall![]()
Ja, vi skal passe godt på tennene.Barna er så små før de mister tenner, at de sjeldent tenker over sånt.
Bare forklare at tennene har "fått en skade," eller at "alle tenner er ikke like," så går det som regel helt fint.
Ha god tannhygiene som ellers, det er alt dere får gjort.![]()
Gikk det greit? Du ble ikke ertet eller plaget med det da du var liten?
Skjønner... men da er du i alle fall gammel nok til å huske om det gjorde vondt. Skjønner at det kan bli litt ising, men håper at det ikke er vondt.Var bare jekslene her, så var ikke så lett for andre å se heldigvis![]()
Huff, kjenner at jeg gruer meg litt til resten av tennene kommer opp. Men ja, sannsynligvis er det et midlertidig problemJeg er også født slik. Alle mine tenner var slik. Jeg har ingen hyggelig historie å fortelle, bortsett fra at sett med tenner etterpå var veldig fine og normale
Bare vær flink med tannhygiene og følg godt opp!![]()
Puss tenner morgen og kveld. En time mellom tannpuss og amming.Er det noen som har erfaring med dette?
De første tennene kom opp med gule flekker/felt som nærmest mangler emalje.
Har bestilt time hos tannpleier, hva annet bør jeg gjøre?