Elveblest!

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Da har jeg vært i kontakt med legevakten og jaggu tror dem ikke det er elveblest jeg har! Forhåpentligvis er det ikke lenge til det går over, men jeg har fått tips om enda en krem jeg kan smøre på enn så lenge! Håper det snart går over :) *beklager for all klagingen på kløen*

Huff, håper de har rett da. Det ser virkelig ikke godt ut. Man trenger liksom ikke flere plager enn nødvendig nå på slutten. Du har lov å klage altså ;)

Huff, håper de har rett da. Det ser virkelig ikke godt ut. Man trenger liksom ikke flere plager enn nødvendig nå på slutten. Du har lov å klage altså ;)

Krysser fingrene for at de kanskje har funnet ut av det nå :) Nei, håper det gir seg fort, så jeg kan prøve å nyte de siste ukene ihvertfall ;) Takk ;)

Du har lov til å klage! Vi alle gjør det litt ^^

-- tasting fra mobil --

Ville ikke allergitbl fungert på elveblest da?

Jeg kan få det pga allergi, og en gang ble jeg faktisk innlagt pga allergisk reaksjon med hoven hals, tunge, lepper og elveblest :p men litt hvile og allergimedisin har ordnet opp ganske fort.

Uansett - håper de finner noe som hjelper snart. Kjenner til den voldsomme kløen, og der er helt ubeskrivelig forferdelig :(

Her fikk jeg også allergitabletter mot elveblest en gang, og det funka som fy! Kan kjøpes reseptfritt på apoteket... Verdt å prøve! Lykke til:-)

Ville ikke allergitbl fungert på elveblest da?

Jeg kan få det pga allergi, og en gang ble jeg faktisk innlagt pga allergisk reaksjon med hoven hals, tunge, lepper og elveblest :p men litt hvile og allergimedisin har ordnet opp ganske fort.

Uansett - håper de finner noe som hjelper snart. Kjenner til den voldsomme kløen, og der er helt ubeskrivelig forferdelig :(

Såpass?? Det er kjedelig da :/

Jeg går på Polaramin (antihistaminer) og smører, så det burde gå over ganske snart! :)

Back
Topp