Elveblest! Blir gal :-/

Babi

Elsker forumet
Januarskatter 2015
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Nå har jeg slitt med elveblest i ei uke. Er 7+2 idag. Utbruddet kom plutselig og det virker som at jeg reagerer på metall da jeg har nikkelallergi fra før. Nå kutta jeg ut klokke og annet metall jeg gikk med men det har ikke blitt bedre :-S særlig på ettermiddag og kveld er det ille men hender jeg også får utbrudd på morgenen. Fant litt info på nettet men det hev syns er rart (hvis det stemmer i mitt tilfelle) er at jeg fikk det så tidlig og kun på armer og bein... Håper ikke jeg må gå med dette i 7 mnd til, blir snart gal av å klø! Hjelper med varm dusj men så er det tilbake igjen... Uff. ImageUploadedByBV Forum1401892292.044412.jpgImageUploadedByBV Forum1401892307.928395.jpgImageUploadedByBV Forum1401892318.646610.jpg

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Helt likt hos meg! Jeg gikk til legen og fikk noen allergitabletter, tok dem første gang igår og har ikke kjent noe til kløen eller sett utslettet. Jeg aner enda ikke hva jeg fikk en reaksjon på. Legen sier at det jeg har fått kan taes i korte perioder, men ikke i hele svangerskapet. Dra til legen og få det sjekket ;)

Uff stakkar. Det så ikke godt ut nei. Har du snakket med lege for noe som lindre kløe?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vis du har kløe så hjelper sånn vannkopp spray. Hjalp men gang for meg.
Hadde Allergi utslett (Lignet elveblest) for noen uker siden. Da jeg ikke tålte
pencelinen jeg fikk av legen mot bronkitt. Fikk to sprøyter på sykehuset. Å
da slapp utslettet morgen etter.

Det kan også hjelpe med aloe vera gele. Eller en skikkelig feit krem som apobase som legger seg litt som en hinne over!

antihistamin fungerer.fås iallefall på resept.muligens uten og

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå har jeg slitt med elveblest i ei uke. Er 7+2 idag. Utbruddet kom plutselig og det virker som at jeg reagerer på metall da jeg har nikkelallergi fra før. Nå kutta jeg ut klokke og annet metall jeg gikk med men det har ikke blitt bedre :-S særlig på ettermiddag og kveld er det ille men hender jeg også får utbrudd på morgenen. Fant litt info på nettet men det hev syns er rart (hvis det stemmer i mitt tilfelle) er at jeg fikk det så tidlig og kun på armer og bein... Håper ikke jeg må gå med dette i 7 mnd til, blir snart gal av å klø! Hjelper med varm dusj men så er det tilbake igjen... Uff. Vis vedlegget 64062Vis vedlegget 64063Vis vedlegget 64064

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Hvordan går det? Har du blitt kvitt utslettet? :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Back
Topp