elsklingen min

Frøken Happy

Glad i forumet
ååååååå hvor jeg elsker den mannen

Hvem, hvorfor - hva har han gjort???

smaboer da vellhan er så skjønn,elsker han bare mer ,å mer  LOVE IS IN THE AIR,lalalalalalalala

Åja, er det noe som har blusset opp nå nylig eller føler du det alltid sånn??? Har dere kjent hverandre lenge, og hva gjør dere for å vedlikeholde lidenskapen???

Masse spørsmål. Er bare litt nysgjerrig (og muligens underernært på romantikk for tiden...?...)

ville bare si: JEG ELSKER OGSÅ MANNEN MIN!!!(selv om han kan irritere livet av meg av og til!!!)
Det er en deilig følelse...

ja si det...det har blitt bedre etter at jeg ble gravid,men jeg har følt sånn for min kjære helt siden vi møttes..vi har vært sammen i 3 år[:)] respekt for hverandre å at vi snakker sammen er veldig viktig  åsså er han jo så søt nå da,i denne fødsels tiden[:)]

Ja, rart det der. Føler også at vi har blitt nærmere knytta til hverandre etter at vi ble gravide... Elsker selvsagt min kjære, jeg også. Men opplever at vi er veldig forskjellige... 

ORIGINAL: ale82

ville bare si: JEG ELSKER OGSÅ MANNEN MIN!!!(selv om han kan irritere livet av meg av og til!!!)

Stemmer i den Ale82

ORIGINAL: gira

Stemmer i den Ale82

Den kan eg også signere på!!

tror jeg møtte deg hoss jordmor gira[:)]

Denne signerer jeg også[:D]

ORIGINAL: BabyMama

Hvem, hvorfor - hva har han gjort???

Back
Topp