ELSKER!!!

Tina pusen

Gift med forumet
Min lille Bønne som ligger imaven :D

Fikk se et vakkert lite emoticon  Banke mot oss :D

Så nå slapper jeg veeeeeldig av, å prøver å nyte.
Gikk veldig opp for meg etter timen at jeg faktisk er gravid igjen, ble jo litt rørt for meg selv da.

Ååå, så flott! På fredag er det min tur, satser også på å få se et hjerte emoticon

Gratulerer, og nyt det !

Bollebaker skrev:
Ååå, så flott! På fredag er det min tur, satser også på å få se et hjerte emoticon

Gratulerer, og nyt det !

Tuusen takk :D

Men må si ho gyn dma prøvde seg fælt, påsto at jeg var rundt 7 uker

PØH!! Jeg hadde første mens dag den 1 september, å hadde sex 16 septeber KUNN 1 GANG Den mnd. så enten er jeg 8+3 eller 9+3 . har en 28 dagers syklus..

Men alt er bra, å da er jeg fornøyd! :D

Det var godt å høre!:D Skikkelig godnyhet <3 <3 <3:) Liker gode nyheter:):):):)
Gratulerer

Lightning85 skrev:
Det var godt å høre!:D Skikkelig godnyhet <3 <3 <3:) Liker gode nyheter:):):):)
Gratulerer

Tina pusen skrev:

Bollebaker skrev:

Gratulerer, og nyt det !

PØH!! Jeg hadde første mens dag den 1 september, å hadde sex 16 septeber KUNN 1 GANG Den mnd. så enten er jeg 8+3 eller 9+3 . har en 28 dagers syklus..

Så flott da Tina!!!:) Nå kan du slappe av ja! Håper jeg får se et bankende hjerte og!
Hvorfor trodde hun du var 7 uker? pga lengden på embryoet? eller hvordan regner de ut?

åååå så bra :D Gratulerer med en spire med bankende hjerte

Polarbear skrev:

Tina pusen skrev:

Bollebaker skrev:

Gratulerer, og nyt det !

Så flott da Tina!!!:) Nå kan du slappe av ja! Håper jeg får se et bankende hjerte og!
Hvorfor trodde hun du var 7 uker? pga lengden på embryoet? eller hvordan regner de ut?

Ja pga lengden, åsså hadde dem 2 tabeller sa ho. den ene sa 9 uker å den andre sa mellom 7-8 uker. hadde jo vær morro med 9 da :D :P

Så godt at du fikk se at den lille hadde det fint inni der <3

Hvor stor var spira di? :) De regnet ikke på noen tabell hos meg, så jeg bare er nysgjerrig altså ;) Hehe!

Skattemamma skrev:

Hvor stor var spira di? :) De regnet ikke på noen tabell hos meg, så jeg bare er nysgjerrig altså ;) Hehe!

DET Syns jeg faktisk var lite, 1 cm bare...

Men de vokser vel litt i rykk og napp, så plutselig har den kanskje et skikkelig veksthopp? :)

Min var 9 mm da jeg var 7 uker. Skal på ny ul i morra, så blir spennende å se hvor stor den er da.

Skattemamma skrev:
Men de vokser vel litt i rykk og napp, så plutselig har den kanskje et skikkelig veksthopp? :)

Min var 9 mm da jeg var 7 uker. Skal på ny ul i morra, så blir spennende å se hvor stor den er da.

ja. tror også at det e rfordi det vokser i rykk å napp. VET Når jeg hade sist mens, ååå vi hadde sex kunn 1 gang i sept. så går liksom ikke noen annen teori på det ;)

Så kjekt å høre at det år bra!har selv vært på ul idag og hjertet banket som bare det.fikk t.o.m en 3D bildet av spiren på kjøpet??legen tok det på eget initiativ.herlig å få bekreftelse at det faktisk liv der!føler meg mer gravid ogmye mer avslappet ikke minst!gleder meg til dagene og ukene som kommer!

LadyX skrev:
Så kjekt å høre at det år bra!har selv vært på ul idag og hjertet banket som bare det.fikk t.o.m en 3D bildet av spiren på kjøpet??legen tok det på eget initiativ.herlig å få bekreftelse at det faktisk liv der!føler meg mer gravid ogmye mer avslappet ikke minst!gleder meg til dagene og ukene som kommer!

ÅÅååh, så heldig du var :D

Her fikk jeg ikke et eneste bildet, men det er like greit, for det ul apparatet sugde balle :P

*Sorry utrykket*

Så var ikke så veldig lett å se, noe der.

Så herlig! :D Gleder meg til det er min tur :)

Åh, pusemor!!! Hurra for det lille livet i magen din! <3 nyyyt tida! :-d>

Tina pusen skrev:

Skattemamma skrev:

DET Syns jeg faktisk var lite, 1 cm bare...

Da jeg var 7 uker var han i magen 1cm stor! Men ble satt frem ved neste ultralyd, nesten en hel uke!

Back
Topp