Elsker

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Eminem sin sang "love the way you Lie" og "not afraid" som er på den nye platen hans[:)]

Kommer aldri til å bli lei han og håper han fortsetter mange år til[:D]

Andre her som digger han, eller er det bare meg?[:)]

de sangene går mye i bilen for tida [:D] får nyte anlegget mens man kan bruke det... det må bort til babyen kommer

Jeg digger han, de sangene er kjempe fine!![:D][:D]
Men før, i tenårene var jeg GAL etter han[8D][8D] Og da mener jeg gal!
Hele rommet var dekuret med han, alle stilene jeg skrev på skolen handlet om han, hørte på musikken hans hele tiden og kledde meg så og si bare i "seggebukser" og hette gensre[8D] haha huff må smile litt når jeg tenker på det, guuu så forreldrene mine hatet det..

Men ting har forrandret seg masse etter den tid (heldigvis), men kommer alltid til å like han, og ha et godt øye til han[:-] han e heit!

Utrolig bra de nye låtene hans! Måtte laste dem inn på mp3-en bare fordi jeg var så glad for at han kom med noe bra igjen! Ærlig talt: Den forrige plata var bare møkk! Men nå er gutten på rett spor igjen!

Denne platen er mye bedre enn sist ja[:)]

ja må si jeg liker de sangene jeg og.... men er ikke sånn super fan av mannen... men så er jeg liksom ikke super fan av noen... liker så mye forskjellig musikk....
greier ikke bare å holde meg til noen....

ORIGINAL: Mariemor1

de sangene går mye i bilen for tida [:D] får nyte anlegget mens man kan bruke det... det må bort til babyen kommer

Hvorfor må musikken bort???

Ja, eminem er kjempebra[:D]

Back
Topp