Foxy84
Gift med forumet
Jeg ammet til jeg var 6 uker, da måtte vi over til flaske sisen jeg ikke hadde nok melk,og det tørket ut. Jeg savner jo litt selve kosing med amming, men dægen så deilig det er å ha flaske baby nå. Jeg tror at jeg hadde også brukt mye mer flaske hvis jeg hadde hat mye melk..pumpet meg. For ting har blitt aå mye enklere med flaske, mannen min kan gi gutten vår mat,slik at jeg kan få sove eller ta meg fri..og få litt meg tid.
Pluss at mamma kan passe han,samme med fafa og farmor. Jeg vet at amming knytter mer bånd og melken i brystet er mye bedre..men har man ikke melk så har man ikke melk.
Men jeg mener at folk må ikke amme, jeg vet om mange aom sliter med amming på såre nippler,ømme pupper...babywr som henher på puppene hele tiden..siden far ikke har pupper kan han ikke gjøre noe...pluss når jeg ammet så ammet jeg i 30 minutter med konstant suging...og gutten min fikk ikke nok melk...dermed ble det mye skriking etc.
Nå vet jeg akkurat hvor mye han får i seg,jegnkan dosere etter hvor lite eller mye han skal ha, og nå er han så mye mer rolig, sover hele nattaen etc.
Så dette er jo forskjell fra person til person...men jeg må si at jeg er så glad at han tar flaske...vi koser oss like mye i armkroken med flaske som med pupp...
Hva føler du ang amming og flaske...hva gjør du og hva vil DU?