Elsker/Elskerinne

Insolita

Gift med forumet
Ja, hvordan syn har dere på å ha elsker/elskerinne...tenker på når man ikke er i forhold.

Kalle det for bootycall eg.

Syns det e greit.

Må man så må man [8D]

Neida.. som sagt syns e sex kun æ kjekt mæ nokon e æ glad i. Så kunne gøtt hatt ein kompis e hadde litt sex mæ [:D]

bare hyggelig det [:D]

Helt greit, det. Så lenge man har klare grenser. 

Jeg tror at det alltid vil være at den ene har litt mer følelser enn den andre..
Og at det kan bli vanskelig etterhvert.

ORIGINAL: fairy

Jeg tror at det alltid vil være at den ene har litt mer følelser enn den andre..

Og at det kan bli vanskelig etterhvert.

Nei, ikke nødvendigvis. men på et eller annet tidspunkt vil det alltid oppstå en eller annen form for følelsesmessig tilknytning. Vi kvinner er faktisk skrudd sånn sammen at vi utskiller spesielle hormoner i dagene etter sex med en ny partner for å "lure" oss til å tro at vi er forelsket i vedkommende. Og for å skape et behov etter denne personen. Det er ofte der problemene starter. [8D]

Jeg synes det er helt flott å ha!! Jeg hadde aldri klart meg uten sex i en lengere periode, så når kroppen krever har jeg alltid noen å ringe..hehe[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Helt greit det, mange som starter som elskere, og ender opp i forhold også, så ser ikke helt behovet for grensesettingen heller, det utvikler seg vel naturlig, eller står statisk stille naturlig, alt ettersom.

ring en venn

Når man ikkje er i forhold er det HELT greit. Alle må få vettu [;)]

Var slik det forholdet eg er i no startet [:)][:)] Er helt greit det og eg forventa ingenting men tok ikkje lang tid før eg falt for han [:)][:)] 

ORIGINAL: Tøsa

har ikke hatt noen faste før, men kunne noe så jævli tenkt meg det nå!!! 

Hehe, tanken har streifet meg også ja[8D] Helst noen jeg kjenner litt, som jeg vet jeg har god kjemi med.. Men kjenner jeg meg selv riktig, så er det umulig for meg å drive sånn uten å få følelser på et eller annet tidspunkt. Og DET vil jeg ikke. [:-]

ORIGINAL: Sicily

Helt greit, det. Så lenge man har klare grenser. 

for meg høres det drit skummelt ut hehe..
men det er sikkert pga noe som heter selvtilitt..[;)]

Vær sin smak, folk må få lov å drive med det om det er noe som gleder dem[:D]

Men selv kan jeg bare ikke få det til funke, det blir bare helt feil når det ikke er følelser inni bilde[8D]

Hvorfor skulle det være noe å synse om....?
helt normalt og greit det vel..

Jeg hadde aldri tørt det... blir lett forelsket[8D]

Back
Topp