Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du laster ned ebay appen er det ikke vanskelig å komme i gang. Kan ikke gjøre så mye galt, er bare å trykke,lete og prøve seg fram Jeg er med i en gruppe på Facebook som heter ebay ebay ebay <3 og ebay barn &baby, og der legger folk ut masse linker til masse fine ting Så kan man utveksle erfaringer om produkter etc. Veldig nyttig! For ikke å snakke om hvor genialt det er å handle pakkekalender ting der til barna når det nærmer seg julHøre folk er fornøyde. Je vet ikke åssen det funker engang Gratulerer med togbane.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Jeg har ikke gjort det. Det er så utrolig billig for mange ting, så man har ikke ruinert seg om man unner seg 3-4 produkter.Så bra :-D
Jeg er litt allergisk, er redd jeg kommer til å svi av altfor mye penger
Så holder meg unna ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Hihi, får kanskje ta en titt da ;-)Jeg har ikke gjort det. Det er så utrolig billig for mange ting, så man har ikke ruinert seg om man unner seg 3-4 produkter.
Er minst like farlig å gå på kjøpesenter spør du meg hvor alt ligger rett foran ansiktet ditt.
Vi har ikke flust av penger, og føler at ebay gjør at jeg kan få mye mer for pengene enn om jeg skal kjøpe det på butikk her hjemme. Slik som pysjer, som jeg har betalt 30-40 kr for et sett liksom...
Skal mye til for å finne det på butikk med mindre det er salg. Og er det salg kan du banne på at de ikke har str du trenger
Så jeg stemmer jaaa for ebay Skader jo ikke å ta en titt
Sent from my iPad using BV Forum
Nå har du snart overtalt meg å.Jeg har ikke gjort det. Det er så utrolig billig for mange ting, så man har ikke ruinert seg om man unner seg 3-4 produkter.
Er minst like farlig å gå på kjøpesenter spør du meg hvor alt ligger rett foran ansiktet ditt.
Vi har ikke flust av penger, og føler at ebay gjør at jeg kan få mye mer for pengene enn om jeg skal kjøpe det på butikk her hjemme. Slik som pysjer, som jeg har betalt 30-40 kr for et sett liksom...
Skal mye til for å finne det på butikk med mindre det er salg. Og er det salg kan du banne på at de ikke har str du trenger
Så jeg stemmer jaaa for ebay Skader jo ikke å ta en titt
Sent from my iPad using BV Forum
Som musikk i mine ører, hihiNå har du snart overtalt meg å.
Når du kom med de kalender gavene ble jeg nesten overbevist. .. jeg driver å broderer kalender. .. så i år må jeg handle gaver også...Som musikk i mine ører, hihi
Ja, man får jo kjøpt så mye fine ting der. I går handlet jeg 2 pk med fargeblyanter (hvor det i tillegg var med spisser og viskelær) og 1 pk tegnestifter til den nette sum av 80 kr. Det var av merket crayols som er et kjent og vanlig merke Sto også presisert at tegnestiftene er "nontoxic".Når du kom med de kalender gavene ble jeg nesten overbevist. .. jeg driver å broderer kalender. .. så i år må jeg handle gaver også...
kan hjelpe til med mange fine tips jegNår du kom med de kalender gavene ble jeg nesten overbevist. .. jeg driver å broderer kalender. .. så i år må jeg handle gaver også...
tips tas i mot med takk spes billige små ting som egner seg til kalendergaverkan hjelpe til med mange fine tips jeg
elsker ebay! spesielt når man ikke har så god råd!
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
tips tas i mot med takk spes billige små ting som egner seg til kalendergaver
Har kommet meg på e bay nå, men sitter bare å ser, må se om jeg skjønner noe av dette