elsker det!

Minni84

Forumet er livet
Jeg bare eeeeelsker å være mamma!!! D er en så fantastisk herlig følelse....... måtte bare få d ut[:D][:D][:D]
 
Ja det er så deilig! Elsker det jeg også[:D]
 
ORIGINAL: Minni84

Jeg bare eeeeelsker å være mamma!!! D er en så fantastisk herlig følelse....... måtte bare få d ut[:D][:D][:D]

 
Du får ingen protester herfra heller![:D]
 
Helt enig jeg og!! [:)][:)]
 
enig me dere æ å[:D][:D]
 
E helt enig me dokk ja[:D]Nesten ubeskrivli flott..Va ikke planlagt her heller men kain ikke se oss uten han nei[:D][:D][:D]Bere elsk han ufattli mye!!!

 
Ja,det er helt fantastisk!!!
Rart at man elsker alle barna sine like mye,men det gjør man faktisk!![link=http://www.babyverden.no/forum/javascript:void(opener.addSmiley('body1','http://www.babyverden.no/forum/upfiles/smiley/coeuranime.gif'));self.focus();][/link] 
Når det gjelder barna sine tror jeg man har ubegrenset med kjærlighet!!!
 
ORIGINAL: Minni84

Jeg bare eeeeelsker å være mamma!!! D er en så fantastisk herlig følelse....... måtte bare få d ut[:D][:D][:D]

 
koser meg fælt jeg å[;)]
 
Back
Topp