Elsker brus

Takk!! [:D]

(Ååååh, det er DU som er pessimisten! Klarte ikke å huske hvem som hadde den bloggen....[8|][8D])

Skal inn å lese nå! [:D][:D][:D][:D]

Hahaha, bare digger bloggen din!!

Åååååh, så bra skrevet at jeg ikke får sagt det en gang [:D]

Joda, hadde jo fått det med meg tidligere, men så ble det så mange blogger rundt omkring, at jeg gikk litt i surr. Men nå glemmer jeg det ikke!
(Troooor jeg....[8|] Har sluttet å amme, så kan ikke skylde på ammetåka lenger! Shit, hva skal jeg skylde på nå??)

ORIGINAL: Elsker Brus

Joda, hadde jo fått det med meg tidligere, men så ble det så mange blogger rundt omkring, at jeg gikk litt i surr. Men nå glemmer jeg det ikke!
(Troooor jeg....[8|] Har sluttet å amme, så kan ikke skylde på ammetåka lenger! Shit, hva skal jeg skylde på nå??)

Skyld det på søvnmangel, det gjør jeg:) kommer til å skylde det på det til ungene flytter ut, selv om de sover hele natten;)

Søt du er som liker bloggen:) slikt blir jeg glad av.

ORIGINAL: Bymusa

ORIGINAL: Elsker Brus

Skyld det på søvnmangel, det gjør jeg:) kommer til å skylde det på det til ungene flytter ut, selv om de sover hele natten;)

Søt du er som liker bloggen:) slikt blir jeg glad av.

Lurt å skylde på søvnmangel ja! Men ammetåka kan henge i en stund den også?? Et par -tre år etterpå eller??
Du har sett jeg har lagt ut link til bloggen din på siden min forresten? Husker ikke om jeg skrev det til deg...[8|]

Back
Topp