Elsker 30 day shred

linzzy27

Glad i forumet
nu har jeg trena 11 dager på 30 day shred.
først så synes jeg liksom ikke at det ga resultater.
har spist like masse som før på grunn av amming.
var på vekta i går.
ned 4.5 kilo på 11 dager:-)
da måtte jeg se to ganger, så lite har jeg ikke veid siden jeg ble gravid med mellomste.
i går ble jeg dessvære syk. omgangssyka, men skal tefinitift sette i gang i gjen på mandag:-)

Grattis med vektnedgang[:D]

Skal starte opp til uka tenkte jeg[;)] Håper det gir resultater! Vil ikke så mye ned i vekt, men trenger å strammes opp en del [;)][;)]

30 day shred er en trenings dvd med jilliand fra amrikanske slankekrigen.
man skal trene i 30 dager.
10 dager på level 1 , 10 dager på level 2 og 10 dager på level 3
de første dagene er pyton.
men er bare å bite tennene sammen og trene.
hver treningsøkt er på ca 25 min, med oppvarming og uttøing.
skal sies at jeg ikke har invistert i verken treningsmatte eller manualer som man bør ha.
vi (jeg og gubben) bruker to dyner oppå hverandre som underlag og to flasker med vann som manualer.
jeg har defintitft blitt fastere i fisken. særlig over baken, rompa og litt på magen.

takker og bukker er veldig førnøyd med at vekta begynner å gå ned.
er lei av at det har vist tresifra tall.

Hvor kjøpte du eller bestilte du denne? Hørtes ut som det var noe som var verdt å prøve[:)]

har ikke tid til å trene jheg så jeg er inponert!! her er det kun byssing, mating, skifting av bleie og husabeid.. får nesten ikke gjort det siste heller pga hele tiden oppmerksom het til henne

jeg tar meg tid, jeg har tre unger, men ennu så finner jeg 25 min i løpet av dagen der jeg trener.

jeg lasta den ned, men den kan kjøpes på play.com.

Så igjennom del en nettopp og jeg grugleder meg til å starte på mandag[:D]

Men hvor tunge er vektene du bruker?

har ikke skaffet meg vekter ennu. ( har ikke penger akkurat nu) bruker saft flasker. 1/2 liter med vann. kjøpte de fanta sine saftflasker de er ikke så ille å holde i.
skal investere i manualer når økonomien er bedre, men enn så lenge fungere flaskene.

er noen mageøvelser der ja.
du kan jo bare spole over dem til det har gått 6 uker. eller ta noen andre øvelser.
synes egentlig det ikke er så masse mage øvelser. mest bein øvelser, men noe mage er det jo også da.

For en herlig dvd, jeg er på dag to, akkurat ferdig med en økt i dag, og det er så deilig trening. Har fått med meg mannen og, han liker å trene vekter, men dette syns han var topp, for det får virkelig opp pulsen, og siden han bruker tunge vekter til så trenes musklene/styrke godt og. [:D]

Tusen takk for tipset dere som skrev om dette, absolutt verdt 25 minutter av dagen!! [:D]

ORIGINAL: linzzy27

har ikke skaffet meg vekter ennu. ( har ikke penger akkurat nu) bruker saft flasker. 1/2 liter med vann. kjøpte de fanta sine saftflasker de er ikke så ille å holde i.
skal investere i manualer når økonomien er bedre, men enn så lenge fungere flaskene.

Bestilte manualer her http://www.sportsmaster.no/Default-159-2-p.htm til 30kr stk. [:)]
Økonomien min e ikke på topp heller, men med faktura så kan jeg betale når pengene kommer

Takk for tipset:-9
har også fått med meg gubben:-)

er litt hopping ja. men det går ann og gå i stedet for å hoppe.
det gjør jeg , ikke fordi jeg er lat men fordi jeg er lett cp ( cerepral parese) er en øvelse som heter jump and jack ( ca son det skrives) da skal du hoppe ut og inn og ut med arman samtidig ( dårlig forklart) jeg går fram og tilbake med beina mens jeg sveiver med armene.
jeg lasta ned fra http://thepiratebay.org/

Har lasta ned idag,og får kabel av brodern i morgen til å koble dataen til tvn,så da er det bare å komme igang:) Har bestillt meg innersvingen rockering også,så nå skal bilringen bort(i fare for att bunaden blir for stor til dåpen,hehe:P )

Back
Topp