Elsker å amme babyen min<3

Syns jo det blir litt rart hvis dere er på besøk el har besøk og skal ikke andre få holde... Men skjønner deg allikevel godt, men da bør dere kanskje heller begrense besøket og si at dere ønsker å ha litt tid alene med babyen nå.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Det er fint du koser deg:) men jeg ser heller ikke problemet med at familiemedlemmer får litt tid med babyen.. De har vel også gledet seg til å treffe baby? Ett kvarter her og der er vel ikke så farlig?:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er uenog i dette. Ja de har kanskje gledet seg til babyen de og. Men babyen er ganske liten enda, og det er faktisk lov for en mor å ikke ønske at familiemedlemmer og venner skal dulle og degge med babyen.

Jeg var selv en som syntes det var helt greit. Et familiemedlem som fikk barn like etter meg var helt motsatt. En må faktisk respektere mammaen og pappaens ønske. Det er noe med det at de skal være emosjonelt og mentalt klare for å låne bort babyen sin. Selv om de er tilstede.

Vet også hvordan det er å være en mamma med etterlengtet barn jeg er veldig sær på enkelte ting som andre kanskje reagerer på, men jeg forventer likevel respekt av andre.

Så til trådstarter - om du synes det blir mye mas av familiemedlemmer/venner så fortell dem at du ikke er klar rett og slett. Barnet er kommet for å bli så de vil få nok av anledninger til å dulle og degge med babyen.

Lykke til!

Det må da være mulig å la andre holde barnet uten at han trenger å få sutt eller vann kun av den grunn. :)

Amm i vei du og la dom være sure. Slet litt med det samme med vesla. Folk syns nok je var lite dele villig. :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Akkurat hva gjelder amming må nesten mødre få gjøre akkurat det som passer seg og barnet :-)

Eg syns du skall gjöra som de passar bäst er 3. De e så viktigt att ni 3 som familej får tid selv. Kos deg me amningen å njut tiden för de går allt för fort.

Jeg er uenog i dette. Ja de har kanskje gledet seg til babyen de og. Men babyen er ganske liten enda, og det er faktisk lov for en mor å ikke ønske at familiemedlemmer og venner skal dulle og degge med babyen.

Jeg var selv en som syntes det var helt greit. Et familiemedlem som fikk barn like etter meg var helt motsatt. En må faktisk respektere mammaen og pappaens ønske. Det er noe med det at de skal være emosjonelt og mentalt klare for å låne bort babyen sin. Selv om de er tilstede.

Vet også hvordan det er å være en mamma med etterlengtet barn jeg er veldig sær på enkelte ting som andre kanskje reagerer på, men jeg forventer likevel respekt av andre.

Så til trådstarter - om du synes det blir mye mas av familiemedlemmer/venner så fortell dem at du ikke er klar rett og slett. Barnet er kommet for å bli så de vil få nok av anledninger til å dulle og degge med babyen.

Lykke til!

Helt greit og være uenig:-) jeg sier at jeg forstår de også:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp