Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er uenog i dette. Ja de har kanskje gledet seg til babyen de og. Men babyen er ganske liten enda, og det er faktisk lov for en mor å ikke ønske at familiemedlemmer og venner skal dulle og degge med babyen.Det er fint du koser degmen jeg ser heller ikke problemet med at familiemedlemmer får litt tid med babyen.. De har vel også gledet seg til å treffe baby? Ett kvarter her og der er vel ikke så farlig?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er uenog i dette. Ja de har kanskje gledet seg til babyen de og. Men babyen er ganske liten enda, og det er faktisk lov for en mor å ikke ønske at familiemedlemmer og venner skal dulle og degge med babyen.
Jeg var selv en som syntes det var helt greit. Et familiemedlem som fikk barn like etter meg var helt motsatt. En må faktisk respektere mammaen og pappaens ønske. Det er noe med det at de skal være emosjonelt og mentalt klare for å låne bort babyen sin. Selv om de er tilstede.
Vet også hvordan det er å være en mamma med etterlengtet barn jeg er veldig sær på enkelte ting som andre kanskje reagerer på, men jeg forventer likevel respekt av andre.
Så til trådstarter - om du synes det blir mye mas av familiemedlemmer/venner så fortell dem at du ikke er klar rett og slett. Barnet er kommet for å bli så de vil få nok av anledninger til å dulle og degge med babyen.
Lykke til!
SignKos deg med ammingen! Jeg elsket å amme. Vann trenger han ikke når han er en mnd. Men amm masse når det er så varmt, slik som du gjør. Gratulerer med babyen![]()