Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Muggsmaken sliter jeg med når jeg spiser fast food burger, men kun den fra dispenser! Alltid gjort.kan plutselig ikke fordra noe med kullsyre- spesielt cola. Synes plutselig cola har en slik muggsmak? Rare greierVar samme greia forrige gang. Raper så mye som gravid, så kullsyre kommer rett opp igjen
![]()

Samme her, de få tingene jeg orker å ete er ikke de sunne alternativene. Tenker at det bedrer seg etterhvert, akuratt nå er det viktigste å faktisk spise noe.Fått avsmak på pepsi max, godteri frister ikke og spiser helst junk food![]()
Merkelige greier. Med meg gjelder det også direkte fra flaskeMuggsmaken sliter jeg med når jeg spiser fast food burger, men kun den fra dispenser! Alltid gjort.
Sniker fra mai- møllers har anti-oppstøt tranpiller som funker gull for meg! Alle andre er bare å glemmeKan ikke fordra Laks! Eller fiskeolje generelt! Så sliter litt med de daglige kosttilskuddene for gravide fra nycoplus. Men tar de sammen med middagen nå, tar jeg de på morgenen blir jeg kjempekvalm.
fikk samboer med på kjøretur til en smultringbod og har nå kastet innpå 5 stk.. Og smultringer har aldri smakt så godt!Samme herSjokolade smaker og frister ikke, det som vanligvis er så digg![]()

OMG! IsteIste og sjokomelk går ned på høykant her![]()

det fikk jeg lyst på