Ellos

Hm, vet faktisk ikke. Har ei venninde som har det og ho sier det funke bra da.[:D]

Lurte faktisk litt på å skaffe meg det nå till jul jeg også, får jo stort stipend i januar så tenkte jeg skulle betale allt da. Men likevell spare penger nå før jul[:)]

www.ellospivatlan.no

Jeg har sånn konto. Jeg velger å betale hele fakturaen når den kommer da, så det blir jo bare betalingsutsettelse for min del. Det blir ikke noe dyrere enn normalt på den måten. Likevel får man vel masse ekstra tilbud og sånn da. Jeg synes det er veldig kjekt i alle fall! I tillegg kan man til enhver tid sjekke hvor mye man har utestående, altså hvor mye man har handlet for i løpet av sist måned. Så man har jo oversikt over hvor stor regninga er når det kommer for det. 

Jeg har også slik. du kan betale alt eller et minste beløp og det du vil imellom

Funker bra:) Men litt skummelt siden man har konto, lettere og bare gå inn og handle når man er blakk..
Mann betaler jo så mye som man måtte ønske i månden, så er det jo en øvre grense på hvor mye du kan bruke ;)

ORIGINAL: Mari3

Jeg har også slik. du kan betale alt eller et minste beløp og det du vil imellom

Renter og sann da? er det renstefritt så og så lenge eller blir det lagt på skyhøge renter for hver dag som går?

Back
Topp