ellos!!!!

Meieriet

Elsker forumet
Omtrent hver eneste dag får jeg reklame fra ellos i posten. Og de dagene jeg ikke får i papirform, kan du banne på at det kommer reklame på mail. Eller at det kommer begge deler [:'(] de må ha enorme kostnader på å sende ut reklame, det kan umulig lønne seg... Uansett, irriterende er det i allefall!

Skulle ønske det gikk an å reservere seg fra reklame i postkassa OG på mail fra dem...

Kanskje det går, forresten? Anyone??[8|]

går det...bare ring dem! :D vet ikke om du kan gjøre det på nettsiden...men du kan jo evt sende en mail da..

Du kan ringe inn og be de stoppe utsendelse av reklame pr post og be de SLETTE!! mail adressen din[;)] har vært kundebehandler for de så det er ikke noe problem det [;)] men da får du ingen kataloger i det hele tatt da...

For å stoppe adressert reklame i posten og telefonselgere kan du gå inn på www.brreg.no og reservere deg. Det kan ta opptil 3 mnd før det trer i kraft, men det er vel verdt å vente på[;)]

ORIGINAL: lovibem

For å stoppe adressert reklame i posten og telefonselgere kan du gå inn på www.brreg.no og reservere deg. Det kan ta opptil 3 mnd før det trer i kraft, men det er vel verdt å vente på[;)]

ja men, det har jeg gjort. Men bedrifter el l du har et kundeforhold til kommer ikke med på reklamestoppen. Trur jeg skal sende ellos en mail i mrg! [:)] så sparer de nok et par trær i året på at de slipper å lage papirreklame til meg[8D]

Back
Topp