Ellie`s nye sko

De va kjempe fine. Elske lilla[:)]

Disse skoene har eg nettopp kjøpt til min lille gutt, og de er meeega gode!! De i barnehagen var så fornøyd at de ville anbefale de til andre som lurte på hva de skulle kjøpe :) Eg kjøpte de på XXL og betalte 449 :) Adrian liker de så godt at han går rundt å bærer på de hele tatt, og skal ha de på [8D]

Kjøpte nettopp helt like i str. 27 til storesøster[:)] Jeg har hvertfall hvert kjempefornøyd, med de forfjord og fjorårets modell hun har hatt[:)]
Lillebror har fått noen med blått på, som jeg må bytte str.

ORIGINAL: vw*engel

hehe
kjenner til den der.
jeg synes også merke er gøy, men jeg har ikke råd...
så ellie har noen tanter som kjøper med fra tyrika... :) gjør i grunn ikke noe for meg om
det ikke er ekte...

Vi kjøper også fra Tyrkia, er jo kjempegreie klær og billig[:)] Er jo EKTE kopi[:D][8D][;)]
Eneste er at noe har helt rar passform, f.eks. t-skjorta jeg ikke fikk over det hodet til Sander[8D]

ORIGINAL: Ise20

Disse skoene har eg nettopp kjøpt til min lille gutt, og de er meeega gode!! De i barnehagen var så fornøyd at de ville anbefale de til andre som lurte på hva de skulle kjøpe :) Eg kjøpte de på XXL og betalte 449 :) Adrian liker de så godt at han går rundt å bærer på de hele tatt, og skal ha de på [8D]

jeg skulle på nettsiden til xxl å se, men da var dem borte gitt, så er nok mange som har kjøpt slike :)

xxl i morgen før vi henter pappa på kjevik da.
Kr sand er nærmeste xxl for oss

Back
Topp