ella1

Kanutten80

Gift med forumet
Hvordan går det med rugingen?

Tenker på deg[:)]

Krysser fingrene for deg

ååååh,dere er søte[:)]
jeg er veldig lei meg om dagen,for jeg er så sikker på at det ikke kommer til å funke på dette forsøket[&o]
det ligner ikke meg,for stort sett klarer jeg å se det positive i ting[8|]

er i dag på rugdag 8,og ingen symptomer og ingen god magefølelse...disse dagene har vært veldig lange,for selv om jeg prøver å tenke på andre ting,er det kun dette som er "limt" i topplokket[:@]
...også er det jo maaaaaaange dager til jeg kan teste enda...

men,håper jo innerst inne at jeg tar feil da[;)] ...og kommer etter til dere som er i oktober klanen[:D]

bare ved å få denne tråden,ble jeg mye myyye bedre! Tusen takk snupper,for at dere tenker på meg[:D]

Kanutten,hvordan er formen? Ikke lenge til du skal på ultralyd nå[;)]
Dreamer,hvordan går stikkingen??[;)]
Tenker masse på dere også!!

klemmerifleng[:D][:D][:D]

Har tenkt masse på deg om dagen og hadde tenkt å rope på deg, men ser Kanutten kom meg i forkjøpet[:)]!!

Trist å høre at du ikke har en god følelse!!
Men du....ingen symptomer betyr IKKE  en negativ test! Det kan like gjerne bety at det er en liten spire som driver å fester seg!![:)]. SÅ vidt jeg husker så sa Kanutten nøyaktig det samme som deg, når vi var omtrent på rugedag 8!! Og hennes test viste jo GRAVID, det vil din også gjøre!!
Jeg er SIKKER på at den lille spiren i magen din driver å fester seg[:)][:)]
Skjønner godt at du ikke klarer å styre tankene over på så mye annet, jeg hadde store vanskeligheter med det!

Jeg er SIKKER på at du tar feil, vil veldig gjerne ha deg med i oktober klanen[:)][:)]!!!

KLem kleme klem klem fra meg[:D]

Sender deg en stoor trøsteklem Tror det er ganske vanlig å være negativ i rugeperioden, man vil på en måte forberede seg på skuffelsen tror jeg. Jeg husker at Marje og var negativ, og du ser jo hvordan det gikk[:D] Så ikke stol på magefølelsen[;)] Jeg krysser ALT jeg har for at spira har klort seg godt fast i magen din.

Så koselig at du tenker på oss og[:D] Det går bra med stikkingen. I morgen skal jeg ta blodprøve og forhåpentligvis siste ul før uttak. Jeg klarer ikke å forestille meg hvor nervepirrende det vil bli å være ruger. Du kommer nok inn i oktoberforumet skal du se[;)] Og jeg hååper at jeg og kommer etter! Vi skal bli en stor ivf-oktobergjeng[8D][:D]

Kleeem

Marje83!!!!: Så nyyydelig avatarbilde[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Sender deg en stoor trøsteklem Tror det er ganske vanlig å være negativ i rugeperioden, man vil på en måte forberede seg på skuffelsen tror jeg. Jeg husker at Marje og var negativ, og du ser jo hvordan det gikk[:D] Så ikke stol på magefølelsen[;)] Jeg krysser ALT jeg har for at spira har klort seg godt fast i magen din.

Så koselig at du tenker på oss og[:D] Det går bra med stikkingen. I morgen skal jeg ta blodprøve og forhåpentligvis siste ul før uttak. Jeg klarer ikke å forestille meg hvor nervepirrende det vil bli å være ruger. Du kommer nok inn i oktoberforumet skal du se[;)] Og jeg hååper at jeg og kommer etter! Vi skal bli en stor ivf-oktobergjeng[8D][:D]

Kleeem

Ja jeg var også veldig negativ, så der har vi to tilfeller hvor vi har vært negativ og begge vi to ble gravide[:D][:D]!! SÅ det går nok bra ella!!!!!

Hehe...tusen takk *dreamer*, jeg synes også at det bildet er veldig nydelig[:D].. Er den første testen jeg tok dette[:)]!!

ORIGINAL: Marje83

Har tenkt masse på deg om dagen og hadde tenkt å rope på deg, men ser Kanutten kom meg i forkjøpet[:)]!!

Men du....ingen symptomer betyr IKKE  en negativ test! Det kan like gjerne bety at det er en liten spire som driver å fester seg!![:)]. SÅ vidt jeg husker så sa Kanutten nøyaktig det samme som deg, når vi var omtrent på rugedag 8!! Og hennes test viste jo GRAVID, det vil din også gjøre!!
Skjønner godt at du ikke klarer å styre tankene over på så mye annet, jeg hadde store vanskeligheter med det!

Jeg er SIKKER på at du tar feil, vil veldig gjerne ha deg med i oktober klanen[:)][:)]!!!

tusen takk vennen[:)]
det er så mye tøffere enn jeg trodde,og jeg går vel mer eller mindre å forbereder meg på negativ test[&o]
lovte meg selv å ikke teste før rugedag 20,men skjønner jo at det blir umulig!! vil så gjerne vite NÅ,å komme meg videre...

jeg blir så glad når dere tenker på meg[:)] tusen takk!!

klemmm eLLa[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Kleeem

Klart jeg tenker på deg!! vi er jo gjengen som starta omtrent samtidig[;)] må jo følge med hverandre nå!!
så spennende,du er snart ruger også!! Ja,det er skikkelig nervepirrende,men du må ikke bli skremt av det jeg skriver nå da[:-],vi er jo alle forskjellige-og reagerer forskjellig[;)]

hvis TR ikke er kommet rundt mandag/tirsdag er det vel fortsatt håp[;)]

koooooooooooooos!

Krysser masse fingre for deg Klem

ORIGINAL: ella1

ORIGINAL: Marje83

tusen takk vennen[:)]
det er så mye tøffere enn jeg trodde,og jeg går vel mer eller mindre å forbereder meg på negativ test[&o]
lovte meg selv å ikke teste før rugedag 20,men skjønner jo at det blir umulig!! vil så gjerne vite NÅ,å komme meg videre...

jeg blir så glad når dere tenker på meg[:)] tusen takk!!

klemmm eLLa[:D]

Ja det er en kjempe tøff periode den ruge perioden! Går skikkelig psykisk inn på en!! Er den tøffeste delen av hele forsøket synes jeg!!
Skjønner godt at du synes det er helt umulig å vente helt til dag 20. Men prøv å vente lengst mulig!
Og tror de fleste får TR ganske fort etter at de er ferdige med Crinonen ( TR kan faktisk komme fra rugedag 10), så når du ikke får TR så er det bare å teste!![:)][:)]..hehe

Krysser alt som krysses kan for deg vennen!! Dette skal gå bra vettu[:)]!!!
Klem

Kjære Ella

Skjønner så utrolig godt hvordan du har det nå. Husker hvordan jeg selv hadde det.
Men, jeg hadde heller INGEN symptomer. Fikk bitte litt ømme bryster rett før testing.
Jeg var 100% sikker på negativ test. Husker så godt at Marje hadde alle symptomene jeg ønsket meg. Men nei da, gikk der å var sikker på at det ikke kom til å gå denne gangen heller.

Ved fryse forsøket i november hadde jeg masse symptomer. Stikkinger, murringer, trøtt men ikke ømme bryster. Satt da inn to 2, var litt mer positiv da. Men det var en skikkelig nedtur. Jeg fikk negativ test, det trodde jeg vel egentlig ikke innerst inne.

Da jeg ble gravid ved 1. ivf, hadde jeg heller ikke så mye symptomer. Den gangen hadde jeg ikke ømme bryster. Husker bare at jeg hadde veldig magesmerter, men det kom av overstimuleringen. Den gangen var jeg også 100% sikker på negativ test, men nei da, den var positiv. Så 8 måneder senere ble jeg mamma til en vakker gutt[:D]

Skjønner at det ikke er så lett for deg om dagen, men jeg håper at min historie kan gi deg et lite spark i rompa til positive tanker.
Du må gjerne skrive til meg om det er noe du lurer på. Er her foe hverandre vet du[:D]

Ja, nå nermer det seg ultralyd, i morgen er det 2 uker til jeg skal dit. Men jeg savner symptomer da, det eneste tegnet jeg har er litt ømme bryster.
Føler at alle andre er oppblåst, trøtte, kvalme +++++
Men ikke så mye å gjøre med det. Må bare ta tiden til hjelp og vente. Så får vi se hva ultralyden sier.

Lykketil videre med ruginga[:D]

Stor trøste klem i disse tenke tider

Dette skal gå bra, å vi skal gå i samme forum!!!!

ORIGINAL: Kanutten80

Kjære Ella

Skjønner så utrolig godt hvordan du har det nå. Husker hvordan jeg selv hadde det.
Men, jeg hadde heller INGEN symptomer. Fikk bitte litt ømme bryster rett før testing.
Jeg var 100% sikker på negativ test. Husker så godt at Marje hadde alle symptomene jeg ønsket meg. Men nei da, gikk der å var sikker på at det ikke kom til å gå denne gangen heller.

Ved fryse forsøket i november hadde jeg masse symptomer. Stikkinger, murringer, trøtt men ikke ømme bryster. Satt da inn to 2, var litt mer positiv da. Men det var en skikkelig nedtur. Jeg fikk negativ test, det trodde jeg vel egentlig ikke innerst inne.

Da jeg ble gravid ved 1. ivf, hadde jeg heller ikke så mye symptomer. Den gangen hadde jeg ikke ømme bryster. Husker bare at jeg hadde veldig magesmerter, men det kom av overstimuleringen. Den gangen var jeg også 100% sikker på negativ test, men nei da, den var positiv. Så 8 måneder senere ble jeg mamma til en vakker gutt[:D]

Skjønner at det ikke er så lett for deg om dagen, men jeg håper at min historie kan gi deg et lite spark i rompa til positive tanker.
Du må gjerne skrive til meg om det er noe du lurer på. Er her foe hverandre vet du[:D]

Ja, nå nermer det seg ultralyd, i morgen er det 2 uker til jeg skal dit. Men jeg savner symptomer da, det eneste tegnet jeg har er litt ømme bryster.
Men ikke så mye å gjøre med det. Må bare ta tiden til hjelp og vente. Så får vi se hva ultralyden sier.

Tusen takk for at du ville dele din historie med meg,setter veldig pris på det[:)]
jeg tenker at det blir lettere å takle en negativ test,om en er forberedt på det på forhånd[8D],men jeg vet det er dumt å tenke sånn...hvertfall enda...skal skjerpe meg!!

tenk det...som jeg skrev til Marje-tiden går jo fort da[:)]...snart er det UL på dere!! Blir spennende[:D][:D]
Har dere noen navn på knøttet eller??![:)]

klem til deg Kanutten[:D]

ORIGINAL: Kanutten80

Kjære Ella

Tusen takk for at du ville dele din historie med meg,setter veldig pris på det[:)]
jeg tenker at det blir lettere å takle en negativ test,om en er forberedt på det på forhånd[8D],men jeg vet det er dumt å tenke sånn...hvertfall enda...skal skjerpe meg!!

tenk det...som jeg skrev til Marje-tiden går jo fort da[:)]...snart er det UL på dere!! Blir spennende[:D][:D]
Har dere noen navn på knøttet eller??![:)]

klem til deg Kanutten[:D]

Jeg synes også det er lettere å takle en negativ test om jeg forberedt på det, derfor var jeg litt negativ.

Navn, nei. Må liksom vite at alt er ok først. Også er jeg og samboeren veldig uenig når det gjelder navn, så det blis spennende fremover.

Vi tastes mer senere.

Klemme

Hei Ella mi.

Jeg er ganske negativ selv om dagen så jeg kan tenke meg hvordan du har det. Jeg gråter for ingenting også. Missunnelig når jeg går forbi andre med disse små nurkene.
Jeg har ikke hatt noe "flax" i live mitt så derfor tror jeg heller ikke at dette er noe lykke.

Men jeg ønsker såå veldig dette skal gå denne gangen. Itillegg fikk jeg lungebetennelse og måtte begynne med antibiotika arrrg.. SÅ jeg er ikke mye "happy" om dagen.
I går var jeg så langt nede at jeg måtte finne på noe å gjøre. (alene hjemme da mannen min er på jobbreise) Så jeg lagde meg en voksi pose til min svigerrinne som venter en gutt i slutten av februar.. Men vil helst ha posen selv for det er min og dere andres tur å bære nurket i magen, kjenne bevegelse, ha morgenkvalme osv...

Ella VI er snart GRAVIDE skal prøve hode den posetive mote oppe for begge 2.
DU fortjener en spire og JEG[:D].
Jeg er ikke sikker, men håper det er en spire som ligger å koser seg inni magen din og venter på at du snart skal merke den. Se testen lyse mot deg JEG BOR INNI DEG NÅ MAMMAEN MIN.
Jeg har troen på OSS...

Håper du har en bedre dag i dag vennen min.
Jeg sjekker inn senere å se hvordan du har det.
Du har mange her inne som støtter deg og er veldig glad i deg.. Du er ikke alene selv om du kanskje føler det.

Er positiv for deg jeg også[:)]

Som flere har sagt over her, så er det mange som har hatt dårlig magefølelse og vært negative - mange av dem har opplevd å få den fiiine positive testen likevel[:D]

det jeg har for deg!! [:)]

Krysser alt for deg ella1! Har stor tro på positiv test for den vennen!

Ingen symptomer trenger ikke bety negativ test.

Jeg hadde superømme bryster de første 5 dagene etter jeg begynte på cyclogest (altså til og med rugedag 2 eller 3)
Men så forsvant absolutt alle symptomer, og ikke kom de tilbake igjen heller..

Jeg var 90% sikker på at forsøket kom til å ende med negativ test..

Det var mange tårer og triste stunder på slutten av rugeperioden.. Tok på en måte sorgen over negativ test på forhånd..
Dagen før jeg skulle teste bare måtte jeg teste for å bli ferdig med det, og komme meg videre og begynne å se fremover.

Men det endte ikke slik jeg trodde..

Testen var faktisk så positiv den kunne blir... [:D]

ORIGINAL: IVFProver84

Hei Ella mi.

Jeg er ganske negativ selv om dagen så jeg kan tenke meg hvordan du har det. Jeg gråter for ingenting også. Missunnelig når jeg går forbi andre med disse små nurkene.
Jeg har ikke hatt noe "flax" i live mitt så derfor tror jeg heller ikke at dette er noe lykke.

Men jeg ønsker såå veldig dette skal gå denne gangen. Itillegg fikk jeg lungebetennelse og måtte begynne med antibiotika arrrg.. SÅ jeg er ikke mye "happy" om dagen.
I går var jeg så langt nede at jeg måtte finne på noe å gjøre. (alene hjemme da mannen min er på jobbreise) Så jeg lagde meg en voksi pose til min svigerrinne som venter en gutt i slutten av februar.. Men vil helst ha posen selv for det er min og dere andres tur å bære nurket i magen, kjenne bevegelse, ha morgenkvalme osv...

Ella VI er snart GRAVIDE skal prøve hode den posetive mote oppe for begge 2.
DU fortjener en spire og JEG[:D].
Jeg er ikke sikker, men håper det er en spire som ligger å koser seg inni magen din og venter på at du snart skal merke den. Se testen lyse mot deg JEG BOR INNI DEG NÅ MAMMAEN MIN.
Jeg har troen på OSS...

Håper du har en bedre dag i dag vennen min.
Jeg sjekker inn senere å se hvordan du har det.
Du har mange her inne som støtter deg og er veldig glad i deg.. Du er ikke alene selv om du kanskje føler det.

DU ER SKJØNN[:D][:D][:D]
Har bare lyst til å klemme deg masse MASSE!!!
Tusen takk,dagen min ble straks mye bedre[:)]
Hva skulle man gjort uten dere fantastiske damer????!!!!

Lungebetennelse er ikke bra,....og her kommer jeg å klager lissom...jeg skammer meg!! skikkelig...Håper du føler deg litt bedre[:)]

Er det den 3.du tester også?? tror ikke jeg klarer å vente noe lenger,så sant ikke TR dukker opp[:@].....
jeg har merket noe TR smerter i dag, men ikke noe voldsomme greier...buhu!!

Krysser fingrene for oss begge!! Vi SKAL bli gravide,fordi VI FORTJENER DET!!,hehe[:D]

og tusen takk igjen, klemmmmmme masse[:D][:D][:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Som flere har sagt over her, så er det mange som har hatt dårlig magefølelse og vært negative - mange av dem har opplevd å få den fiiine positive testen likevel[:D]

Håper jeg er en av de[:D]
tusen takk søte,nå er det bare å vente,hehe[:D]
Hvordan går det med deg da?? ikke lenge til dere er igang nå[;)]

klemmmmm[:D]

ORIGINAL: mklu83

Krysser alt for deg ella1! Har stor tro på positiv test for den vennen!

Ingen symptomer trenger ikke bety negativ test.

Jeg hadde superømme bryster de første 5 dagene etter jeg begynte på cyclogest (altså til og med rugedag 2 eller 3)
Men så forsvant absolutt alle symptomer, og ikke kom de tilbake igjen heller..

Jeg var 90% sikker på at forsøket kom til å ende med negativ test..

Det var mange tårer og triste stunder på slutten av rugeperioden.. Tok på en måte sorgen over negativ test på forhånd..
Dagen før jeg skulle teste bare måtte jeg teste for å bli ferdig med det, og komme meg videre og begynne å se fremover.

Men det endte ikke slik jeg trodde..

Testen var faktisk så positiv den kunne blir... [:D]

Det er SÅ godt å høre[:D]
dere er så søte!!
Jeg føler meg bedre bare jeg går inn her å leser alle koslige meldinger fra dere!![:D][:D][:D]
I dag har jeg hatt noe som minner om tidlige TR smerter,men er vel litt tidlig for den å komme enda kanskje?!

Nei,dette har ikke vært en morsom periode,glad det snart er over-uansett hvordan det skulle ende[8D]

tusen takk vennen,o håper alt står bra til med den lille i magen[:D]

masse klemmer til deg[;)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Håper jeg er en av de[:D]
tusen takk søte,nå er det bare å vente,hehe[:D]
Hvordan går det med deg da?? ikke lenge til dere er igang nå[;)]

klemmmmm[:D]

Går finfint her - har levert underskrifter og bilde nå, så da håper jeg vi kan starte på neste syklus[:)] Er vel nesten første gang jeg gleder meg litt til tr skal dukke opp[8D]

Gleder meg!

Håper å møte deg i gangen der, når du skal til UL selvsagt[:D]

Back
Topp