ella1:)))

Halooooooen[:D]
her går det greit,det som er værst er detta trøtte trynet da,hehehe..[8D]
hvordan går det med deg?? Du skal jo snart inn til ul du...rett før jul[:)]
jeg tror vi kommer til å sitte med to positive tester i jan/feb jeg....[;)]

dette er så spennende,og for hver dag som går gleder jeg meg mer og mer[:D][:D][:D] det er visst mange som har fått klaff på første forsøk,så håper det går for oss også!!

håper formen din er bra,og at bivirkningene har sluppet taket[:)]
masse klemmer

HEi[:D]!!

Så godt å høre...selv om trøttheten er slitsomt nok i seg selv den!!!
Jeg er 50% sykmeldt ut året, har forts de bivirkningene jeg har hatt pluss at det har skjedd mye på hjemmefronten som ikke er så bra (ikke med meg og sambo da)!! Så begynner å bli helt utslitt egentlig!![&:]

Jeg får mer og mer tro på at det kommer til å klaffe på første forsøk jeg å....faktisk[:D][:D][:D]...Så det er godt å ikke gå rundt med en negativ følelse i.f.t dette hele tiden!!
Har klikka helt for meg! Har t.o.m begynt å rydde plass i skaper og slike ting til en til jeg [8D][8D]!! Sambo synes det er helt greit for han mener det må ryddes en eller annen gang allikevel...hehe[8D]..så tror det har klikka for begge oss jeg!!!

Skal på ul undersøkelse på mandag 21 så det blir spennede! Regner med at jeg må bruke denne dumme sprayen en stund til, men regner å med å få dato for oppstart med sprøyer...som jeg gruer meg til å begynne å sette selv..hehe[:o].. er jo faktisk spl så det skulle en tro kom til å gå bra og det var en ting jeg ikke behøvde å grue meg til!! Men men...klarer vel det å jeg!![8D]

Masse klemmer fra meg[:D]

Godt å høre at du er positiv[:D]
jeg rydda plass for leeenge siden jeg,hehehe....har tilog med kjøpt inn klær[8D] så rar er jeg!!
men,det hjelper å være positiv!! Prøver så godt jeg kan.. jeg er tilbake på jobb igjen,og foreløpig går det veldig bra[:)]

kanskje du kan begynne på sprøyter med en gang?!! det hadde vært noe det[;)]
Hold meg oppdatert da,må følge litt med på hverandre nå[:D]

masse klemmer og god helg!

Må prøve å være litt positiv., men tør ikke å la meg selv være superpositiv. Men får kjeft av samboer, venner (de få som vet om dette), foreldre og svigerforeldre når jeg er negativ[8D]...hehe

Godt å høre at det ikke er bare her i huset vi er litt rare da...hihi[:D]
JEg synes du er kjempe flink til å være positiv og du har nok vært med å dratt meg litt opp å :):)

Gleder meg til i morgen, og få høre hvordan tidsplanen blir videre!!!
Selvsagt skal jeg holde deg oppdater[:D]!
Håper du har hatt en fin helg!!

Back
Topp