ELLA !!!!!!!!

Mammatilei

Elsker forumet
Du skal vi møtes til våren?????
Ida Sofie og jeg kan jo ta oss en bil tur!! Men vil vente til det er varmt i været[:)]

Cet ikke hvor lang tid det tar herfra og til deg men det finner vi ut[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!

William og jeg har kjempe lyst til å møte dere!! Tiden går så fort,og vips så er vi tilbake i jobb igjen[&o]

Ja er akkurat det!!!! Hvor var det du bodde igjen, hvis du vil skrive det på åpent forum da [8D][8D]??

Vi vil gjerne møte dere også skjønner du[:)][:)][:)][:)][:)][:)]!!
Så da tar vi turen til våren, er litt feig på å kjøre lang turer på vinterføre jeg skjønner du[8D]

tar ca 3 timer fra dere og hit(kommer jo litt ann på hvor fort dere kjører da[;)]) Hvor lang tid brukte dere når dere kjørte til Ullevål?
Skjønner hva du mener,disse enebak veiene er ikke morsomme å kjøre på om vinteren.[:'(]..skal bli godt med sommer og sol snart[:)][:)][:)]
Camilla og OS har sikkert lyst til å møte dere og[:)] Synes det er så morro at dere fikk baby samme dag jeg!! Skulle sniki litt jeg,så vi hadde fått samtidig alle tre[:D]

blir morro! Gleder meg allerede!![:)]
ORIGINAL: Marje83

Ja er akkurat det!!!! Hvor var det du bodde igjen, hvis du vil skrive det på åpent forum da [8D][8D]??

Så da tar vi turen til våren, er litt feig på å kjøre lang turer på vinterføre jeg skjønner du[8D]

ORIGINAL: ella1

tar ca 3 timer fra dere og hit(kommer jo litt ann på hvor fort dere kjører da[;)]) Hvor lang tid brukte dere når dere kjørte til Ullevål?
Skjønner hva du mener,disse enebak veiene er ikke morsomme å kjøre på om vinteren.[:'(]..skal bli godt med sommer og sol snart[:)][:)][:)]
Camilla og OS har sikkert lyst til å møte dere og[:)] Synes det er så morro at dere fikk baby samme dag jeg!! Skulle sniki litt jeg,så vi hadde fått samtidig alle tre[:D]

:LIgger enebakk i siggerud?? hehe..har ikke peiling jeg altså[8D]!!
Vi brukte ca 1,5 t til Ullevål. Gulesider påstår vi bruker 1 t 36min ned til enebakk i Siggerud, men da tror jeg ikke det er riktig Enebakk[8D]
Ja vi timet det bra[8D]!! ELler snuppa mi hadde nok ikke tenkt seg ut den dagen min hun hadde ikke mye valg[:)]. Men er kjempe bra at vi klarte å få på samme dag!!
Du skulle nok ha fått igang fødselen litt før ja..hehe[:D]

Siggerud ligger ved Ski. Tar ca 1 time fra Ski og hit...(eller,jeg bruker over en time,-reidar bruker 45 min)hehe
Da er det ikke så gale da[:)] går jo reint fort!! Har du forresten snakket med ullevål ang disse papirene vi fikk med?

ORIGINAL: ella1

:LIgger enebakk i siggerud?? hehe..har ikke peiling jeg altså[8D]!!
Vi brukte ca 1,5 t til Ullevål. Gulesider påstår vi bruker 1 t 36min ned til enebakk i Siggerud, men da tror jeg ikke det er riktig Enebakk[8D]
Ja vi timet det bra[8D]!! ELler snuppa mi hadde nok ikke tenkt seg ut den dagen min hun hadde ikke mye valg[:)]. Men er kjempe bra at vi klarte å få på samme dag!!
Du skulle nok ha fått igang fødselen litt før ja..hehe[:D]

Da tar det vel sånn ca 2.5 t da!! Det skal vi klare[:)][:)]!!
Nei, vet du hva! De papirene ligger nok på sykehuset sammen med helsekortet mitt og alt! ALt gikk så fort når jeg ble innlagt og jeg ga fra meg papirene! Og tenkte ikke på de pairene i det hele tatt, hadde litt andre ting å tenke på[8D]!!!
Men burde vel kanskje ringe og spørre om jeg får den igjen..hehe[:D]

det skjønner jeg!
I dag er det akkurat 1 år siden jeg testet positivt for første gang på en graviditetstest.. HERREGUD,husker du vi ordna o styra ,krysset fingre o tær... så ble vi gravide alle tre[:)] Litt rart å tenke på!
to o an halv time er ikkeno,det fikser vi-kan møte dere på veien og vi[:)] har dere gps?

Da tar det vel sånn ca 2.5 t da!! Det skal vi klare[:)][:)]!!
Nei, vet du hva! De papirene ligger nok på sykehuset sammen med helsekortet mitt og alt! ALt gikk så fort når jeg ble innlagt og jeg ga fra meg papirene! Og tenkte ikke på de pairene i det hele tatt, hadde litt andre ting å tenke på[8D]!!!
Men burde vel kanskje ringe og spørre om jeg får den igjen..hehe[:D]

Ja det er helt utrlolig og tenke på!! Husker veldig godt at vi alle tre var ganske negative før vi testa..hehe...Kanutten uten symptomer, du med blødninger og jeg med masse symptomer som jeg var sikker på kom fra medisinene[8D]!! Men vi støtta hverandre og var positive for hverandre og det var jo kjempe bra[:)][:)]!

Tror nok du aldri kommer til å glemme 3/2 2010 og jeg kommer aldri til å glemme 21/1 2010 kl 0600 på morran..hehe!!

Jepp vi har gps[:)][:)]!! Så da skal vi endelig klare å møtes!! Blir så moro[:)][:D]

hehe,ja det stemmer! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere i den tøffe prøveperioden altså klemme masse!!
Ja,da er det jo klart! Bare å bestemme seg for dato da[:)] GØY!!

Ja det er helt utrlolig og tenke på!! Husker veldig godt at vi alle tre var ganske negative før vi testa..hehe...Kanutten uten symptomer, du med blødninger og jeg med masse symptomer som jeg var sikker på kom fra medisinene[8D]!! Men vi støtta hverandre og var positive for hverandre og det var jo kjempe bra[:)][:)]!

Tror nok du aldri kommer til å glemme 3/2 2010 og jeg kommer aldri til å glemme 21/1 2010 kl 0600 på morran..hehe!!

Jepp vi har gps[:)][:)]!! Så da skal vi endelig klare å møtes!! Blir så moro[:)][:D]

Back
Topp