I iNiMa Forumet er livet 8 Aug 2009 #3 Hurra for deg som fyller ditt år, Snuppa... Håpe du får en fin dag og alle dine ønsker oppfylt... klemklemklemklemklemklemklemklem
Hurra for deg som fyller ditt år, Snuppa... Håpe du får en fin dag og alle dine ønsker oppfylt... klemklemklemklemklemklemklemklem
? :-) Elsker forumet 8 Aug 2009 #4 Hadde skrevet tråd, men så noen var tidligere ute enn meg så da la jeg den ikke ut. Men: Gratulerer med dagen Elisabeth!
Hadde skrevet tråd, men så noen var tidligere ute enn meg så da la jeg den ikke ut. Men: Gratulerer med dagen Elisabeth!
E eLLe*meLLe Guest 8 Aug 2009 #6 Er det bursdag på gang [:)] GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN! HÅPER DEN BLIT FANTASTISK.
E ElisabethRB Forumet er livet 8 Aug 2009 #7 Ååååååååååååååååååååååååååååå.... Så søte dere er, jenter Tusen takk[:D][:D][:D] Nå skal jeg snart finne senga, og våkne opp til en blid gutt, og frokost på senga[:D][:D] Og så blir det feiring på kvelden
Ååååååååååååååååååååååååååååå.... Så søte dere er, jenter Tusen takk[:D][:D][:D] Nå skal jeg snart finne senga, og våkne opp til en blid gutt, og frokost på senga[:D][:D] Og så blir det feiring på kvelden
*Mecluc* Gift med forumet 8 Aug 2009 #10 grattis!!![:D]håper du får en fortreffelig natt og dagen din[:D]
A Ashtrey ! Gift med forumet 8 Aug 2009 #11 Gratulere så mye med dagen ! Gratulere så mye med dagen !
E ElisabethRB Forumet er livet 8 Aug 2009 #12 Tusen takk, alle sammen[:D][:D][:D] Dere er så fantastisk gode dere Jeg skal kose meg max i dag/kveld!! Nyte at jeg blir gammel... Haha[:D][:D]
Tusen takk, alle sammen[:D][:D][:D] Dere er så fantastisk gode dere Jeg skal kose meg max i dag/kveld!! Nyte at jeg blir gammel... Haha[:D][:D]