ElinR

fano

Gift med forumet
Jeg vil bare si til deg at du er et utrolig flott menneske. Du følger med på alt og alle og gir oppmuntring overalt og utelater ingen [:D] Jeg for min del setter utrolig pris på det og det varmer hever gang du engasjerer deg på min kronglete vei [:D] Håper jeg blir like heldig som den en gang, og håper du får ønske ditt oppfylt om og bli 2 barns mamma etterhvert [;)] Håper våre veier krysses en dag så jeg kan få takket deg i virkeligheten også [;)]

ORIGINAL: fano

Jeg vil bare si til deg at du er et utrolig flott menneske. Du følger med på alt og alle og gir oppmuntring overalt og utelater ingen [:D] Jeg for min del setter utrolig pris på det og det varmer hever gang du engasjerer deg på min kronglete vei [:D] Håper jeg blir like heldig som den en gang, og håper du får ønske ditt oppfylt om og bli 2 barns mamma etterhvert [;)] Håper våre veier krysses en dag så jeg kan få takket deg i virkeligheten også [;)]

Signerer denne på det sterkeste!! Setter virkelig pris på deg og dine gode ord!

ORIGINAL: Lbo83

ORIGINAL: fano

Signerer denne på det sterkeste!! Setter virkelig pris på deg og dine gode ord!

Denne signerer jeg også på...
Du er alltid innom dagboken min med trøste ord og støtter opp min tunge hverdag.. Du er helt utrolig.
Du har fått en gullstjerne hos meg snuppa...

må signere dei andre her! Takk for gode og støttande ord til meg ElinR[:)]

ORIGINAL: Leyah

helt enig [:D][:D]

Signerer virkelig denne jeg også!![:D]
Du er et kjempeflott menneske ElinR, som engasjerer de her inne, og holder oss samlet[:D][:)]
Er så flott med noen som holder litt oversikt, og som har erfaringer som deles![:)][:D]
Fortsett den gode trenden[:D][;)]

Jaaaa, du er helt nydelig[:)]

For et fantastisk menneske du er[:)]

ORIGINAL: Ivara

Må bare signere de andre her [:)][:)] Takk for at du er her EllinR [:)][:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Må bare signere, det har jeg også lagt merke til![:)][:)]

signere alle de andre snuppene[:D][:D][:D]

Back
Topp