ElinR

Hvordan gikk det, venter spent på oppdatering, gikk det med første egg som ble tint opp?

Krysser fingrene for deg her, og gleder meg til oppdatering[:)]

ORIGINAL: Angelicka23

Krysser fingrene for deg her, og gleder meg til oppdatering[:)]

Jeg venter også spent!! [:)] Åh som jeg håper at det ordner seg for deg/dere!!!!!!

ORIGINAL: snopeguri

Jeg venter også spent!! [:)] Åh som jeg håper at det ordner seg for deg/dere!!!!!!

Grattis ElinR som ruger på et perfekt egg[:D] Høres veldig bra ut.
og så bra å ha 4 igjen på frys[:)]

Klukk klukk fra med-ruger'n

Så utrulig bra at det første var bra[:)] Då har du fortsatt eit godt lager i frysa[;)]

Lykke til i rugetida[:)]

Dette var jo godnyheter da, det betyr sikkert at du har kjempekvalitet på de andre snøbabiene dine også. Krysser fingrene for deg at dette fryseegget kommer i mål om drøye 8 mnd da, dette lover godt - når egget først har greit opptiningen så er det bortimot nesten like bra som ferske egg har jeg forstått. det hadde vært artig om et fryseegg hadde gjort susen denne gangen, det er lengesiden et fryseforsøk endte i en graviditet her inne hos oss nå tror jeg, eller husker jeg feil?

Så godt å høre at alt har gått bra så langt. Nå mp du bare kose deg med rugingen og ta godt vare på deg selv, så krysser vi fingre for en positiv test om to uker [:D]

Kjempegode nyheter Elin! Deilig å kunne ha flere på frys; men har troen på at dette er gullegget for deg[:D]

ORIGINAL: twinanne

Dette var jo godnyheter da, det betyr sikkert at du har kjempekvalitet på de andre snøbabiene dine også. Krysser fingrene for deg at dette fryseegget kommer i mål om drøye 8 mnd da, dette lover godt - når egget først har greit opptiningen så er det bortimot nesten like bra som ferske egg har jeg forstått. det hadde vært artig om et fryseegg hadde gjort susen denne gangen, det er lengesiden et fryseforsøk endte i en graviditet her inne hos oss nå tror jeg, eller husker jeg feil?

Da er det på tide med minst to (er det flere her nå?) vellykkede fryseforsøk[:D] 

Gratulerer masse som ruger, ElinR[:D] Så bra med kjempegod kvalitet også[;)] Dette må bare bli vellykket!!

Håper på litt sol her også imorgen, selv om det absolutt trengtes med masse regn nå[:)] Tror ikke det gjør noe med sol på bar mage, iallefall ikke så tidlig[;)] Har lest at den lille kan se lyset fra sola inni magen etterhvert når han/hun er blitt så stor at øynene er utvikla. Kan ikke huske at det gjorde noe. Bare ikke ligg så lenge at du blir solbrent[;)] 

Gratulerer som ruger.

Krysser fingrene for at alt går bra :)

ja det er sikkert godt å gjøre noe annet en å bare sitte å kjenne etter og tenke på det hele tiden.

Kose deg masse på tur:)

Back
Topp