ElinR

Jane2

Elsker forumet
Ville bare ønske deg lykke til på UL imorgen[:D][:D] Håper du får innsetting omtrent når du håpte på det[;)]

jepp,der e dagen kommet for deg og i  morgen[:D]

ønsker deg masse lykke til[:D]

Lykke til[:)][:)]

ORIGINAL: Jane2

Ville bare ønske deg lykke til på UL imorgen[:D][:D] Håper du får innsetting omtrent når du håpte på det[;)]

Lykke til på ultralyd i dag, håper at du ligger litt etter skjema da. slik at du kan få det som du vil . Men som du sier det er greit med mandag også.

Går etter planen detta[;)]

Så bra da. Da ble det som du hadde håpa på [;)] Det MÅ jo bety lykke [:D]

ORIGINAL: ElinR

Hinna var ikke tykk nok enda så skal til ny kontroll på tirsdag [:)] stor sjanse for at den var bra da. Da blir d evt innsetting fredag 20.juni

HELT perfekt i forhold til ferien min [:D][:D][:D]

Da fikk du det helt som du ville da jo, selv om jeg må innrømme at jeg ikke helt trodde på at du måtte vente så lenge, men det er jo normalt for noen det også. Det gjør ikke noe om man må vente lenger på en livmorslimhinne, det er greiere det en å gå lenge på sprøyter. Spiller mindre rolle mener jeg.

Så bra, da fikk du det jo akkurat som du ønsket[:D] [:D]

Så bra da ElinR! Blir bra å være sommer-ruger [:D] 
Har stor tro på at dette er en babyboom-periode, gleder meg til å se alle de positive testene som kommer [:D]

Så bra du fikk det som du ville, må være ypperlig å ha rugetid i ferien...

Det virker som det er en skikkelig baby boom her inne, så vi satser på at du følger med i den rekken!!! Lykke til og god helg!!

Back
Topp