Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kate
ORIGINAL: twinanne
Hvordan syns du akupunktur var da, du fikk vel den berømmelige moxa rolls nå tenker jeg, sogaren av burot?
Regner med at du kommer med egen tråd om egginsettingen idag, håper det gikk bra for deg da.
Hva er det???? Fortell fortell[:D]
ORIGINAL: kate
Hvordan syns du akupunktur var da, du fikk vel den berømmelige moxa rolls nå tenker jeg, sogaren av burot?
Regner med at du kommer med egen tråd om egginsettingen idag, håper det gikk bra for deg da.
Hva er det???? Fortell fortell[:D]
Obs her var det vist en grov skrivefeil også sogaren skulle vært sigar. Det er en burot pinne med papir rundt som vi tenner på og tar inn mot et punkt i korsryggen eller litt over som heter livets port, dette punktet hjelper mot kald livmor og varmer opp og gir bedre blodsirkulasjon som igjen resulterer i bedre livmorslimhinner og kan hjelpe til med festingen. Forklart på en enkel måte - stabiliserer livmoren med andre ord slik at en liten hueboer skal trives å bo der inne. Denne sigaren blir tatt mot punktet i ryggen +over og under frem og tilbake slik at man ikke brenner seg, skal holde på slik i 10 min. Dersom man bruker den i mange dager så får man økt sekslyst også - afrodite middel med andre ord, det var ikke meningen å finne ut det for meg, men når jeg startet med akupunktur så tok jeg den hver dg i 6 dager - og da greide jeg ikke mer - ble jo så ukonsentrert, egentlig så var ikke dette ment som afrodite middel men en pang sjokk for å fikse på en eventuelt kald livmor. Så dette punktet: livets port er bra for litt av hvert, det stråler ned i beinene fra nervene i ryggen, dersom du skader ryggen og detter på dette punktet så kan du bli lam fra livet og ned også i hverste fall, skummelt punkt med andre ord.