ElinR

twinanne

Forumet er livet
Hvordan syns du akupunktur var da, du fikk vel den berømmelige moxa rolls nå tenker jeg, sogaren av burot?

Regner med at du kommer med egen tråd om egginsettingen idag, håper det gikk bra for deg da.

Så bra at du fikk så mange som 5 egg på frys!! Men vi satser på at du ikke trenger dem før det blir søskenforsøk [:D]

Gratulerer som ruger, og 5 på frys. Wow. [:)]

heldig grisen med hele 5 egg på frys[:D]

kos deg med rugingen[:D]

5 på frys var jo suverent da, skulle jo ha vært 6 da, ettersom jeg tror de fryser 2 og 2 når det er fryseegg, men da kan du velge om du vil sette inn 1 eller 2 ved fryse egg, mener vugge sa noe slikt selv om man er ung, ettersom litt lavere prosent for at man blir gravid med fryse egg, det som er kluet er opptiningen tror jeg, men andre kan mer om dette enn meg.

Du kan sette inn fryseegg ved neste mens dersom de har kapasitet, her er det ikke så mye hormoner du skal ta bare noen piller så det klarer kroppen fint uten pause slik som med full hormonkur.

Gratulerer[:)] Kjempe flott med noen småtroll på frys å da, ingenting er bedre enn det hvis man skulle være så uheldig å ikke få det til ved ordinært forsøk, deilig å ha noen frysetroll å bruke da[;)]

ORIGINAL: twinanne

Hvordan syns du akupunktur var da, du fikk vel den berømmelige moxa rolls nå tenker jeg, sogaren av burot?

Regner med at du kommer med egen tråd om egginsettingen idag, håper det gikk bra for deg da.

Hva er det???? Fortell fortell[:D]

ORIGINAL: kate

Obs her var det vist en grov skrivefeil også sogaren skulle vært sigar. Det er en burot pinne med papir rundt som vi tenner på og tar inn mot et punkt i korsryggen eller litt over som heter livets port, dette punktet hjelper mot kald livmor og varmer opp og gir bedre blodsirkulasjon som igjen resulterer i bedre livmorslimhinner og kan hjelpe til med festingen.  Forklart på en enkel måte - stabiliserer livmoren med andre ord slik at en liten hueboer skal trives å bo der inne.  Denne sigaren blir tatt mot punktet i ryggen +over og under frem og tilbake slik at man ikke brenner seg, skal holde på slik i 10 min. Dersom man bruker den i mange dager så får man økt sekslyst også - afrodite middel med andre ord, det var ikke meningen å finne ut det for meg, men når jeg startet med akupunktur så tok jeg den hver dg i 6 dager - og da greide jeg ikke mer - ble jo så ukonsentrert, egentlig så var ikke dette ment som afrodite middel men en pang sjokk for å fikse på en eventuelt kald livmor. Så dette punktet: livets port er bra for litt av hvert, det stråler ned i beinene fra nervene i ryggen, dersom du skader ryggen og detter på dette punktet så kan du bli lam fra livet og ned også i hverste fall, skummelt punkt med andre ord.

Gratulerer så masse. Dette går rette veien [:)]

ORIGINAL: kate

Obs her var det vist en grov skrivefeil også sogaren skulle vært sigar. Det er en burot pinne med papir rundt som vi tenner på og tar inn mot et punkt i korsryggen eller litt over som heter livets port, dette punktet hjelper mot kald livmor og varmer opp og gir bedre blodsirkulasjon som igjen resulterer i bedre livmorslimhinner og kan hjelpe til med festingen.  Forklart på en enkel måte - stabiliserer livmoren med andre ord slik at en liten hueboer skal trives å bo der inne.  Denne sigaren blir tatt mot punktet i ryggen +over og under frem og tilbake slik at man ikke brenner seg, skal holde på slik i 10 min. Dersom man bruker den i mange dager så får man økt sekslyst også - afrodite middel med andre ord, det var ikke meningen å finne ut det for meg, men når jeg startet med akupunktur så tok jeg den hver dg i 6 dager - og da greide jeg ikke mer - ble jo så ukonsentrert, egentlig så var ikke dette ment som afrodite middel men en pang sjokk for å fikse på en eventuelt kald livmor. Så dette punktet: livets port er bra for litt av hvert, det stråler ned i beinene fra nervene i ryggen, dersom du skader ryggen og detter på dette punktet så kan du bli lam fra livet og ned også i hverste fall, skummelt punkt med andre ord.

Er det noe du får av akupunktøren da eller???? Har aldri hørt om det jeg, og jeg har også vært å tatt aku i forbindelse med mine forsøk.

Men takk for informasjon[:)] (ikke meningen å kuppe tråden her altså)

Moxa rolls får vi av skupuntøren som endel av oss bruker i Porsgrunn, men det går sikkert ann å spørre hvordan man kan få kjøpt dette. De får vi gratis med i behandlingen, litt ekstra service, og ettersom jeg tar flere ganger hos henne så får jeg når jeg er tom på den.

Gratulerer som ruger ElinR[:D] 
Så heldig du var som fikk så mange på frys[:)] Søskenforsøk også da[;)]

Back
Topp