ElinR!

Å, kjenner igjen åssen du har det, MissSunshine.
Jeg var skjelven hele dagen, før jeg skulle ringe inn.

Masse lykke til.  [:)] Når skal du ringe inn?

ORIGINAL: MissSunshine

Dette er seriøst det verste jeg har vært med på, skjelver som bare det her jeg sitter! Skal ringe om ca 15 min...

Tiden går så sakte og, når en venter.
Krysser fingre og tær. [:)]

Kordan har det gått med eggene dine MissSunshine og med dine ElinR?[:)][:)]
**Venter spent på oppdateringer**

ORIGINAL: miss86

Kordan har det gått med eggene dine MissSunshine og med dine ElinR?[:)][:)]
**Venter spent på oppdateringer**

Dere har vel ringt nå jenter? Håper at det gikk bra for dere da jenter.

Elin dette var jo supert, det kan jo hende at det nesten blir et helt fotballag ut av dette, men jeg regner med at det ikke er det du har i tankene, he he......

MissSunshine hvor er du?

Åå, så bra!![:D] Heilt supert detta ElinR!![:D][:D] Gratuleera!! Når i måro blir innsettinga då??[:D][:D]

Så utrolig bra ElinR[:)]

Fire av våre ni ble befruktet. Hadde vel håpt på litt flere, men akkurat nå er jeg bare glad for at vi fikk noen i hele tatt. Drømte i natt at ingen ble befrukta, skikkelig ekkel drøm!

Så nå er jeg bare spent på om de deler seg fint til i morgen. Håper virkelig det blir innsett på oss!

Så bra at dere fikk så mange befrukta egg [:D]
Da satser vi på at de deler seg fint til i morgen slik at dere kan få mange på frys i tillegg til de som skal settes inn.

Nesing: Tusen takk for gode tanker og beroligende ord[:)] Jeg håper det befinner seg et gullegg blant de fire!

ElinR: Ja ble jo ca halvparten ja. I Haugesund sa det at det var snittet også. Jeg hadde trodd at det var vanlig med flere befruktede jeg da, føler liksom alltid at jeg hører om folk som har sånn 16 egg og 14 befrukta.

Hvor stor er forresten sjansen for at alle eggene faller fra fram til innsettingen? Det er liksom marerittet nå...[&:]

ORIGINAL: MissSunshine

Så utrolig bra ElinR[:)]

Fire av våre ni ble befruktet. Hadde vel håpt på litt flere, men akkurat nå er jeg bare glad for at vi fikk noen i hele tatt. Drømte i natt at ingen ble befrukta, skikkelig ekkel drøm!

Så nå er jeg bare spent på om de deler seg fint til i morgen. Håper virkelig det blir innsett på oss!

dette går så fint så, du blir ruger i morgen du vennen, det som er et sjanse spill er om det blir noen snøbabier eller ikke, for det er vanskelig å si, men jeg krysser fingrene for at det blir noen på frys for deg også.[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

Elin dette var jo supert, det kan jo hende at det nesten blir et helt fotballag ut av dette, men jeg regner med at det ikke er det du har i tankene, he he......

MissSunshine hvor er du?

2 barn er ønsket vårt [:)] hadde vært deilig å sluppet unna nesespray og sprøyter igjen. Hvor lenge kan egg være på frys da?

Embroidene kan være 5 år på frys her i Norge.

ORIGINAL: ElinR

er d ofte at de befrukta egga ikke overlever natta ??

Når de først har begynt å dele seg så pleier det å gå bra, men det som kan skje er at det kommer flere etter - noen kan ha litt treig start.

ORIGINAL: twinanne

dette går så fint så, du blir ruger i oregn du vennen, det som er et sjanse spill er om det blir noen snøbabier eller ikke, for det er vanskelig å si, men jeg krysser fingrene for at det blir noen på frys for deg også.[:D]

Tusen takk for gode ord twinanne, det er godt at dere har troen på eggene mine[:)] 

Har jo alltid tenkt at målet er å få noen på frys, sånn at jeg slipper å gå igjennom alt dette igjen med det første. Men det er rart hvordan målene forandrer seg i løpet av prosessen. Nå er jeg bare kjempeglad om jeg blir ruger i morgen[:)]

MissSunshine : Bra at 4 blei befrukta da!![:D] Skal sjå at det blir eit gullegg som blir satt inn, og resten på frys[:)] Når skal du sette inn imåro da?[:D]

ElinR : Åå, no gler eg meg til oppdatering i måro i 1-2tio

Så flott begge to[:)][:)] 

så bra jenter, håper av hele mitt hjerte at alle disse eggene er av gull[:D]

Så bra, jenter. Håper alle deler seg perfrkt over natta, og at dere får noen på frys.

Gleder meg til oppdatering imorra. Lykke til imorra begge to. [:)]

Dette hørtes jo oppløftende ut ElinR og MissSunshine [:)][:)][:)]

Gratulerer med befrukta egg [:D][:D] Dette går bra vet jeg [8D][:D]

Lykke til begge to.

Back
Topp