Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Eline har som sagt fått plass i bhg til Endre, de skal gå 60%, på samme avdeling. Jeg har ikke fått meg jobb enda. Har søkt på 5 jobber nå, får vel svar i løpet av 2-3 uker! Nå må det vel snart gå min vei??
1. søknad : Postbud 50% stilling
2. søknad : Esso 60%stilling
3. søknad : Hydro Texaco ?% stilling
4. søknad : Ny barneklesbutikk 70-80% stilling
5. søknad : G-sport 50% stilling
Men ja, saken er den at jeg lurer på om jeg skal la Eline begynne i bhg nå, eller vente til jeg har fått meg jobb. Jeg får bare kontantstøtte, har ingen annen inntekt akkurat nå. Men vi må vel uansett betale for bhg-plass ut august.
Vi kan vel begynne med en myk tilvenning i bhg da, siden jeg har fri hver eneste dag.
Huff, ble litt rot dette her. Jeg vil så gjerne ha en jobb![:(][&:][&o][8|] Har søkt på 8 plasser. På 2 av plassene fik jeg avslag, og på den 3. plassen fikk jeg faktisk jobben, men der var arbeidstidene så rare. Passet ikke for meg...
1. søknad : Postbud 50% stilling
2. søknad : Esso 60%stilling
3. søknad : Hydro Texaco ?% stilling
4. søknad : Ny barneklesbutikk 70-80% stilling
5. søknad : G-sport 50% stilling
Men ja, saken er den at jeg lurer på om jeg skal la Eline begynne i bhg nå, eller vente til jeg har fått meg jobb. Jeg får bare kontantstøtte, har ingen annen inntekt akkurat nå. Men vi må vel uansett betale for bhg-plass ut august.
Vi kan vel begynne med en myk tilvenning i bhg da, siden jeg har fri hver eneste dag.
Huff, ble litt rot dette her. Jeg vil så gjerne ha en jobb![:(][&:][&o][8|] Har søkt på 8 plasser. På 2 av plassene fik jeg avslag, og på den 3. plassen fikk jeg faktisk jobben, men der var arbeidstidene så rare. Passet ikke for meg...