Elina`s slankedagbok

Har ikke gitt opp slankinga, har bare ikke gidda å skrive inn alt, åsså har jeg komt inni det med maten[:)] Er flink i uka, men litt utskeielser i helgene blir det....[;)] Og det er nå så fantastisk vær ute, og det hjelper på trilleturene[:)] Imorgen er det veiedag, blir spennende, og blir absolutt fornøyd om jeg har gått ned 1 kg til, men er usikker på om jeg har klart det[&:]

Da var veiinga overstått, gått ned 0,9kg på denne uka[:)][&:] Men gått inn i cm mål da, men men[&:] Kjenner jeg klarer å spise riktig, men det er vanskelig å komme på hva jeg skal spise, og da er det nesten lettere å hoppe over måltid[&:] 

Nedgang er nedgang! Kjempebra det![:D] 

Angående spisingen så sliter jeg med det samme... Synes det er vanskelig å komme på noe å spise, og da dropper jeg det heller... Ikke bra for da kommer kjempesmellen tilslutt, kjenner jeg meg selv rett..[&:]

Imorgen er det veiedag[&:] litt spent ja[&:] har vært flink med maten og gåturer i ukendagene, men i helgen ble det vel mye karbo[&:] Men mandag var tilbake til gode dager med riktig kosthold[;)] Hadde en liten utskeielse idag, spiste noe grovt urtebrød av noe med egg, skinke, smøreost og majones, de hadde ikke noe salat eller ja-mat på den kafeen[&:] Men hva av salat kan jeg egentlig spise på lavkarbo?

Veiinga overstått, litt fornøyd er jeg jo[;)] Og er veeeeldig klar for å miste maaaange flere kilo![:D] Har ikke satt med delmål, men jeg vil ha et delmål at når mai er omme så skal jeg ha nådd 70 kg[;)] Det MÅ gå bra[;)]

Da var veiinga over, middels fornøyd[&:] Jeg har gått ned 0,6 kg siden forrige uke. Og nå har jeg mensen også, så kanskje det er litt mer nedgang egentlig, blir spennende neste uke[:)] Jeg har tilsammen gått ned 3,5 kg på ca 1 mnd, er også middels fornøyd med det, men det er vel kanskje ikke heller så ideelt å gå ned så mye mer på 1 mnd?![&:] Jeg vet at jeg kunne ha vært litt flinkere i helgene til å spise mer riktig da også, åsså burde jeg trent mer på helsestudio! Men skal se om jeg klarer å gjøre noe med det nå desse to neste ukene[;)]

Synes du er veldig flink Elina!! [:D] 

Er akkurat passelig mye å gå ned det, er ikke bra å gå ned for fort, da er det mye vanskeligere å holde vekten.

Lykke til videre, det er spennende å følge deg.[:)]

20/6-08

Jeg har begynt å jobbe igjen etter permisjonen, gikk egentlig veldig bra[:)] Har hatt to uker ferie nå, men fra mandag av så er det jobb og trening igjen, jeg bare MÅ komme meg ned i vekt, jeg takler ikke å ha det slik jeg har det, det sliter så mye psykisk....[&:]

Det er maten som er det vanskligste synest jeg, så skal spise hver 3. time og 5 måltider pr dag! Kommer til å erstatte 1 til 2 av måltidene med Mealtech måltidserstattere, og sette meg opp kostplan for hver uke! Og helst bør jeg få til å planlegge og gjøre istand maten kvelden i forveien, for det er altfor hektisk på morgenen og da er det lett droppe det[&:]

Jeg veier nå 73,4 kg og føste delmål blir 71 kg[:)] Endelige mål er fortsatt 67 kg, men vil egentlig ned til iallfall 65kg...., men vil være fornøyd i føste omgang med 67kg[;)] 

Dere jenter må hjelpe meg med å holde motivasjonen oppe pliiiiis[;)]

Du klarer det  Det hjelper å skrive det ned her , da vet man at folk ser det, så da må man bare ta seg i nakken  [8D] [:D]

Tar litt snikveiinger nesten hver dag....[&:] Og idag viste vekten 72,2kg[:D] så ned 1,2 kg siden forrige fredag!

Nå har jeg kommet godt igang med produkter fra Shine; rensekur og slankete og forbrenningste! Håper at de produkta kan hjelp meg ned![:)] I tillegg så spiser jeg ca hver 3 time og minst mulig karbohydrater, bruker en mealtech pr dag som mellommåltid og kanskje en vanlig liten proteinshake til kvelds. Eller salat til lunsj med skinke eller fisk i, og til frukost så blir det enten en tynn skive med torskerogn eller med egg på, eller knekkebrød med leverpostei![:)]

Håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe og at jeg klarer å være flink i helgene også, men kommer til å ha en "spisedag" i uka, lørdager, da jeg ikke er fullt så streng på maten og kan unne meg litt godis[;)] 

ORIGINAL: lucine

gratulerer med nedgang!!
[:D][:D]
har prøvd shine og det er kjempebra!!

Hvilke produkter har du prøvd og hadde du vektnedgang?

Slankinga går bra, spiser riktig og føler motivasjonen er bra ennå[;)] 
Vekta har stått stille den siste uka, men det kan være pga at jeg har mensen nå![&:] Håper på vektnedgang til neste uke! Får bare fortsette som jeg gjør[;)]

Dette klarer du fint Elina.[:)] Stå på.[:)]

[&:] arg, går ikke fremover eller nedover her[&:] Har stått stille på samme vekta i over ei uke[:'(] Jeg spiser riktig, er i aktivitet omtrent hele dagen og trener stryrketrening 2 ganger denne uka og gått times turer flere dager[:'(] Vil se litt nedgang!!

Står fortsatt stille vekta her, faktisk gått litt opp og ned, så nå er den på 72,9 kg[&:] Skikkelig irriterende, for jeg er megamotivert og trener 2 ganger i uka og er i aktivitet mye av dagen, og spiser ca 5 måltider pr dag, sunne!

Noen som kan hjelpe meg og se om jeg gjør noe galt?[:(] 

Før frukost: rensekur fra Shine, og slankete og forbrenningste ca 1/2 før jeg spiser
Frukost: 1 brødskive med skinke
Mellommåltid: 1/2 - 1 porsjon med mealtech
Lunsj: salat med skinke, eller 2 - 3 knekkebrød med mager leverpostei
Mellommåltid: 1/2 - 1 porsjon med mealteck
Middag/kvelds: veldig variert, men mest mulig rent kjøtt med grønnsaker, prøver å unngå karbs

Før lunsj og middag/kvelds så drikker jeg forbrenningste og slankete fra Shine.

Trening: styrketrening tirsdag og torsdag
Knebøy: 3 sett - 8 reps                                30kg
Benkpress: 3 sett - 6 reps                            40 kg
Magetrening
Rygghev
Stifflegg/strake markløft: 3 sett - 8 reps          30 kg
Militærpress  3 sett  - 8 reps                          20kg
Pushdown tau: 3 sett - 10 reps                      27 kg
Hantelcurl: 3 sett - 8 reps                             10 kg

Geriljacardio etter styrketrening

Ellers i uka går jeg lange trilleturer, minst 2 ganger i uka.

Noen som har tips til hvordan jeg kan gå mer ned i vekt? Takk[;)]

kjempe flink er du, går virkeli ned i vekt du[:)] håper det går like bra med meg[8D]

ORIGINAL: ¤Ida

kjempe flink er du, går virkeli ned i vekt du[:)] håper det går like bra med meg[8D]

Det er akkurat det jeg ikke gjør, vekta rikker seg ikke!!![:'(] 

Synes du er kjempeflink jeg, det e jo ikke vanlig å gå ned like mye hver uke, og når man begynner å trene styrke må man forvente at vekten ikke raser like fort i en periode fordi muskler veier mer enn fett. Tar du fortsatt mål av deg selv da, kanskje du ser mer resultater der? [:)]

Back
Topp