Elimor har bursdag!!

lenemor

Forumet er livet
Gratulerer så masse med dagen i dag, Elimor, håper den blir like fantastisk som deg!

Gratulerer så mye med dagen!![:)]

Grattis!!!!

Håper du får en kjempefin dag!!!![:D]

Gratulerer med dagen elimor.
Håper du får en helt fantastisk dag

klem

Gratulerer så mye med dagen!!![:D]

Å, tusen takk dere - jeg blir helt rørt her jeg sitter[:)] På tross av manglende gaver så har jeg en flott dag[:)] Jeg har det jo så bra som man kan ha det med gode venninner, "nettvenninner" og familie[:)] Fikk en fin melding fra mannnen min også idag - noe han sjelden/aldri gjør, og gave kommer nok når han får et konkret ønske[:D] (kanskje jeg bare skal be om penger....ønsker bl.a sminke men tror det er litt vanskelig for han å vite hva jeg skal ha[8D]).

Igjen - tusen takk![:)]

Ja, hipp hurra!
Gratulerer så mye med dagen, Elimor!

Takker igjen - kjempekos! Jeg har forresten fått "spikermatte" av mann og barn - og de "spikerne" er seriøst skarpe[8D][:D]

Gratulerer så masse!

Gratulerer så mye med dagen kjære Elimor!!

Tusen takk igjen for alle koselige hilsner! Jeg fikk "spikermatte" av mann og barn - og den har jeg i ryggen nå.....jammen skarpe de piggene gitt[&:][8D][:D] Hadde ikke selskap - og det spørs vel om det blir noe i og med at barna såvidt har begynt å komme seg etter sykdom. Men jeg har fått pengegave av svigermor - så de skal jeg kjøpe meg noe fint for når jeg får anledning[:)]

Stor klem til dere alle![:D]

Gratulerer med gårdagen! Må få høre hvordan det går med "spikermatta" Kjennes det bra ut?

ORIGINAL: ingipingi

Gratulerer med gårdagen! Må få høre hvordan det går med "spikermatta" Kjennes det bra ut?

I skrivende stund føles det faktisk ganske godt å ha den stikkende matta i ryggen[:D] Må testes mer ut etterhvert, og håper det har god effekt på min stive nakke og rygg[:)]

Back
Topp