Elimination Communication

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Leste en artikkel om dette for mange år siden og kom til å tenke på det etter en live bæsj nå nettopp. Vi ser ofte at jr må bæsje og det ender med at han ligger på stellebordet og bæsjer. Ganske grisete! Så jeg er litt nysgjerrig på å teste EC. Noen som har prøvd?

Vi pleier å holde han over vasken. Som oftest gjør han litt i bleien først, så gjør han seg ferdig over vasken etterpå. Hvis ikke har det en tendens til å komme mer straks han får ny bleie...

Leste en artikkel om dette for mange år siden og kom til å tenke på det etter en live bæsj nå nettopp. Vi ser ofte at jr må bæsje og det ender med at han ligger på stellebordet og bæsjer. Ganske grisete! Så jeg er litt nysgjerrig på å teste EC. Noen som har prøvd?

Hva er det?

;)
Hvis du har gutt, så pass opp for tissefontene [emoji14] den strålen kommer fort, og gjerne bak vasken...
Sykepleierene på sykehuset viste meg et triks og la bare en tørr serviwtt over tissefanten mens dem skifta bleie, så slipper man den strålen som kan gå litt alle veier.

Det går ut på å tolke barnets tegn for når de må på do, så de på sikt slipper bleie. I starten holder du dem over feks vasken når de går på do. Lettere sagt enn gjort, men vi har fått det til et par ganger :)

Sykepleierene på sykehuset viste meg et triks og la bare en tørr serviwtt over tissefanten mens dem skifta bleie, så slipper man den strålen som kan gå litt alle veier.

Ja, det er lurt, men det går jo ikke når du holder han over vasken ;)

Back
Topp