Elias faller

|Lica|

Forumet er livet
Elias er så fæl å rote i kjøleskapet i sted tok han ut et syltetøy glass og mistet det på tåen sin.
Nå går han skjevt og faller masse, og etter han begynte å gå skikkelig har han nestet ikke falt noe.
Hva kan det være?

Vondt i foten?[8|][:)]

Virker han irretert over den da? Prøv og ta på foten hans og se om han får vondt..

hvis jeg kniper forsiktig på tåen hans klager han men ellers ikke noe. han har heller ikke noe merke og den er heller ikke hoven

Da ville jeg bare sett det an..vist den var brekkt ville han nok skreke..vet ikke hvor lett sanne små bein knekker jeg..hehe.

Han hadde sikkert ikke klart å gå heller hvis den var brekt.
men han virker mer svimmel[8|]

ORIGINAL: Babyboy=)

Tantebarnet mitt falt i barnehagen og på det lille falle så knekte han lårhalsen.. han er snart2år..

[&o]Tuller du??
så det skal ikke mer til altså?

Når de er så små er det ikke sikkert at det lir blått. Det skal kjempe lite til får noe knekker eller faller ut av plassen sin. De er jo så myke i skjelettet. Gå til legen å indersøk han. Tante ungen min gikk med albuen ute av ledd i en uke før de fant ut av det. Unger sutrer overraskende lite over sånne ting. De er utrolig tilpassningsdyktige.

ORIGINAL: lakerol

Når de er så små er det ikke sikkert at det lir blått. Det skal kjempe lite til får noe knekker eller faller ut av plassen sin. De er jo så myke i skjelettet. Gå til legen å indersøk han. Tante ungen min gikk med albuen ute av ledd i en uke før de fant ut av det. Unger sutrer overraskende lite over sånne ting. De er utrolig tilpassningsdyktige.

Kanskje jeg skulle ha tatt meg en tur til legen, han er veldig sutrete nå og det er han aldri.
pappan tok han med ut en tur så får se om det bare var frisk luft han trengte[:)]

Nå er han ikke så veldig sutrete, men så på tåen hans og den er skjev så tror kanskje den er litt hoven.
Men får se det an utover kvelden og natten om  han er sutrete[:)]

Uffda.. stakkar..

Ja, ser det an i morgen tidlig hvis han ikke virker bedre ringer jeg legen[:)]

Håper alt går bra[:)]

får håpe det ordner seg da[:)]
at han bare tuller eller no[;)] hehe

Ja, håper det ikke er noe[:)]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Vondt i foten?[8|][:)]

I dag går det bra med han, virker ikke plaget med foten i dag og faller ikke.. [:)]
Så da slapp vi legetur

Back
Topp