ELF sminke

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Dere som har prøvd ELF sminken. Er den noe bra eller er det sånn ala billig HM sminke? Evt hva er bra og hva er mindre bra?

Jeg er veldig fornøyd med min sminke ;)

noe er bra og noe er ikke såååå bra..... Øyenskyggen ryr av bla. men det koster jo ikke allverden da så en kan vel ikke forvente topp kvalitet.

Må svare for å lese

*Lillamumi* skrev:
Jeg er veldig fornøyd med min sminke ;)

Hva har du prøvd?

Olivia09 skrev:
noe er bra og noe er ikke såååå bra..... Øyenskyggen ryr av bla. men det koster jo ikke allverden da så en kan vel ikke forvente topp kvalitet.

Nei det er jo sinnsykt billig, derfor lurer jeg på om jeg bare skal spare meg de pengene eller om det er verdt et forsøk.

Jeg har 3 sånne duo sminke, også har jeg kjøpt børster etc i en slik mappe og så har jeg en palett med forskjellige farger.

Syns de sitter fint på jeg. Men jeg er ikke en heavy sminkebruker så til mitt bruk funker det fett

Jeg er fornøyd med det jeg har derfra iallefall. Øyeskyggeprimeren er veldig god, syns jeg.

Blushen og tinted moisturizer er også ok. Eneste er at den fargede dagkremen smitter litt lett av, så kan være lurt å bruke et finishing powder over. 

Sminken er bedre en HM, kanskje i samme gate som Loreal o.l.? 

Det kan være at du vil få urenheter av de produktene som brukes på huden, hvis du har litt anlegg for kviser og uren hud.

Ja, vil si det er samme greia som H&M, eller loreal og slikt.

Men har en øyeskygge, sånn duo. I mokka fargen.. Den bruker jeg HVER dag. Veldig god!
Men pudder og de "svampene" revner jo med en gang. Og e.l.f merket går av veldig lett (altså merkenavnet på lokket, osv.)

Mocha Swirl
 (elsk)

Tror jeg må ta meg en liten shopperunde :)

Back
Topp