Elendig form

baby_i_magen

Glad i forumet
Hadde vondt i hodet mesteparten av gårsdagen, dro på kveldsvakt kl15.00 og var ferdig 22.30, hadde fortsatt vondt i hodet og var sliten! La meg så for å sove når jeg kom hjem, våknet i 3-tida i natt, med fortsatt dundrende hodepine og den kvalmen, måtte da kaste opp for første gang i svangerskapet. Fikk ikke sove igjen før etter 3 timer, lå bare å vrei meg og måtte springe på badet flere ganger... Ikke særlig morsomt akkurat. Måtte ringe i dag på jobb å si fra at jeg ikke klarer å jobbe i kveld, synes det er veldig ekkelt, men sitter fortsatt og er kvalm med hodepine. Har ringt jordmor, og hun skal ringe meg tilbake, trenger noen å prate med. Burde egentlig vært kjempeglad og i storform, for i går fikk vi endelig kjøpt drømmeleiligheten![:)] Måtte bare få skrevet det ned, og takk for at dere tar dere tid til å lese.
Hilsen ei som er litt nedfor akkurat nå.

huff... får så vondt av deg... det står ikke hvor langt du er i svangerskapet.i tanke på kvalme,men regner med at du har termin i mars.Det kan jo hende at årsaken til at du kaster opp kan ha noe med den enorme hodepinene som du beskriver at du har.Mange som får så sterke hodesmerter at kaster opp.Men godt at du har ringt jordmor..Hun vil nokk hjelpe deg.God bedring:)

Tusen takk for svar. Har ikke fått ordna meg med ticker enda, er ikke så god på data..[8D] Er 15 + 6 på vei. Skal prøve å spise litt nå. Satser på at jordmora ringer snart. Klem.

huff ikke kjekt å være så dårlig nei.
jeg har også hatt dundrende hodepine i 3 dager nå.
har stått opp å fått småen på skolen så har jeg bare måtte legge meg igjen etterpå pga hodeværken.
heldigvis er jeg sykemeldt(for bekkenløsning) og slapp å stresse med jobb.

skal til jordmor nå snart så jeg får høre med henne om hun har noen gode råd.

huffda! ikke så hyggelig å bli dårlig nei!! gratulere med leiligheten forresten![:)] håper du veldig fort blir bra igjen! [:)] sender deg en stor god-bedrings-klem!

Tusen takk for svar alle sammen! Dere er så snille som bryr der, selv om dere kanskje har nok å tenke på selv! Setter pris på dere![:)]

Huff, det er trasig med slike perioder.. Håper det hjelper litt å prate med jordmor, og at hodepinen din snart blir bedre.

Klem[:)]

ORIGINAL: Camilla_21

Hadde vondt i hodet mesteparten av gårsdagen, dro på kveldsvakt kl15.00 og var ferdig 22.30, hadde fortsatt vondt i hodet og var sliten! La meg så for å sove når jeg kom hjem, våknet i 3-tida i natt, med fortsatt dundrende hodepine og den kvalmen, måtte da kaste opp for første gang i svangerskapet. Fikk ikke sove igjen før etter 3 timer, lå bare å vrei meg og måtte springe på badet flere ganger... Ikke særlig morsomt akkurat. Måtte ringe i dag på jobb å si fra at jeg ikke klarer å jobbe i kveld, synes det er veldig ekkelt, men sitter fortsatt og er kvalm med hodepine. Har ringt jordmor, og hun skal ringe meg tilbake, trenger noen å prate med. Burde egentlig vært kjempeglad og i storform, for i går fikk vi endelig kjøpt drømmeleiligheten![:)] Måtte bare få skrevet det ned, og takk for at dere tar dere tid til å lese.
Hilsen ei som er litt nedfor akkurat nå.

uff altså, dette var jo kjempekjipt[:'(] kvalmen er desverre så individuell, så den er umulig å forutse.. men håper den forsvinner like fort som den kom da[;)] 
og den hodepina, den er jo også en plage..men pass på å drikk maaaasse vann og gå ut i frisk luft en stund[:)]  håper den også gir seg etterhvert.....du kan jo trøste deg med at disse symtomene bare forteller deg at du har en baby voksende i deg[:D][:D]
håper jordmor også kommer med noen trøstende ord til deg[:D][:D]

lykke til

uff det der er ikke noe særlig godt [:'(] håper det går over fort, og at jordmoren har noen trøstende ord til deg [:)]

Hei alle sammen! Har nå snakket med jordmora (hun har hatt det så hektisk stakkars!) Hun mente det var omgangssyke og at jeg var sliten etter påkjennelsene av leilighetetskjøpet i går. Har følt meg i mye bedre form noen timer nå. Jordmora sa jeg måtte se an formen i morgen, og heller få en sykmelding hvis formen ikke er bedre. Nå har jeg nettopp måttet kaste opp igjen... Så det går veldig opp og ned.. Tusen takk for alle svar!! Kjempekoselig at dere bryr dere! Skal nå forberede litt middag, elsker å lage mat! Klem!

Back
Topp