Elendig form

Dette hørtes veldig dårlig ut! Om så bare for å ta godt vare på deg så burde du blitt tatt på alvor! Min svigerinne hadde jo sv.forg uten at hun merka det på formen liksom, så når man er klein så burde man få sjekk, punktum! Det er jo så mye på spill og man har det tøft nok på slutten uansett! Klem sendes!

Dette hørtes veldig dårlig ut! Om så bare for å ta godt vare på deg så burde du blitt tatt på alvor! Min svigerinne hadde jo sv.forg uten at hun merka det på formen liksom, så når man er klein så burde man få sjekk, punktum! Det er jo så mye på spill og man har det tøft nok på slutten uansett! Klem sendes!
Enig med deg. Smerter i mellomgulv er hva jeg reagerer på her. Får man det under en sf så begynner det å bli alvorlig. Derfor skal de aldri overse disse smertene, selvom det er ytterst sjelden. Som oftest er det uskyldig, men aldri skal det overses.

Babyen trenger bare bleier og pupp, så ikke bekymre deg for at ikke alt er klart. ;)

Jeg ville ringt til sykehuset der babyen skal fødes, og snakket med dem. Du skal klare å være mor etter fødselen, og slik som du har det nå, vil du være helt ødelagt etter fødsel.
Jeg vet hva jeg snakker om, og jeg unner ingen å være så slitne etter fødsel at man ikke husker noe av de første månedene. :/

Send også inn en formell klage, og ikke ring neste gang du vil inn, bare møt opp, og ha med deg noen som kan ta kampen for deg!

Lykke til videre! <3

Back
Topp