Elendig form...

Takk for det :) Nå har jeg fått i meg et pizzastykke fra svigermor, det hjalp ikke akkurat.... sterke magesmerter og raper som bare det, skikkelig ubehagelig, har bare lyst til å legge meg :(

Ønsker deg god bedring ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk :) føler meg noe bedre og har vært ute og gått tur i skogen i dag i håp om å få fart på magen, men har Desverre ikke fått ut noe luft eller noe :(

Formen har blitt noe bedre, men er fremdeles sliten... har dessverre hatt diare (beklager!) store deler av dagen, men har ikke like store magesmerter. Har vært og fått tak i minifom siden jeg raper mye, denne skal redusere gassdannelse, så hjelper mot luft i mage og tarm. Så får se utover dagen i morra om den har noen virkning, det kan gå et par dager før man merker noe resultater.

Formen har blitt noe bedre, men er fremdeles sliten... har dessverre hatt diare (beklager!) store deler av dagen, men har ikke like store magesmerter. Har vært og fått tak i minifom siden jeg raper mye, denne skal redusere gassdannelse, så hjelper mot luft i mage og tarm. Så får se utover dagen i morra om den har noen virkning, det kan gå et par dager før man merker noe resultater.
Håper du snart er i tipp topp form igjen! Kjedelig når man er så dårlig! God bedring <3

Håper du snart er i tipp topp form igjen! Kjedelig når man er så dårlig! God bedring <3
Tusen takk, i dag føler jeg meg bedre og skal straks avgårde for å sette på vipper. Gleder meg! :D Endelig et annet fokus!

Back
Topp