Elendig form

~Blikk~

Elsker forumet
I går var jeg så elendig i formen at jeg ikke orket annet enn å snike meg innom her litt... Helt utmattet, svimmel,vondt i hodet. Kan si jeg merket hormonene, stakkars mannen min
Satser på at det blir lenge til en så håpløs dag innhenter meg igjen!

Sender deg en stor klem.... emoticon  God bedring

da er vi 2!!! måtte dra hjem fra jobb i går og formen var like J**** i dag også..

Melder meg med. I dag var jeg ikke mer enn kommet inn på jobb og fått i meg et glass vann m/folat og trankaplslene før jeg måtte løpe på do for å spy. Responsen fra min b&u-arbeider da var: de er heldige som har deg på jobb :) Jeg prøver å se de positive timene i løpet av dagen, og ikke de negative. Trøster meg med at kvalmen og trøttheten kommer til å resultere i et barn som er ventet på.

Klem til deg... utrolig hva man må holde ut med i disse dager <3

Føler med deg, sender deg en stor trøste klem :)

Ikke greit når formen ikke er med nei:(

Ønsker deg masse god bedring også får vi håpe at det gir seg om ikke så altfor lenge:)

Er vist flere ja. Liggi rett ut ei uke med influensaen, og jammen startet ikke dagen med kvalme og diaré . Som det ikke er nok med svangerskaps kvalmen. Lille gutt har også vært syk hele uka med feber, oppkast og diaré . Og i dag er eldste mann også hjemme med feber. Er såååå møkkalei sykdom og løpske hormoner.... God bedring til alle dere som heller ikke er i form.

Back
Topp