Elendig form!! Tips mottas med glede!

Mackenzie87

Betatt av forumet
Hei!
Dette er 3 gang jeg er gravid. Det første resulterte i 4 åringen min og det andre var helt normalt til uke 20. Da endte det i abort:/ De to forrige gangene var jeg litt kvalm, med førstemann så var jeg uggen første halvdelen av dagen så gikk det helt fint resten. Forrige gang var jeg litt småkvalm, spesielt hvis jeg ikke spiste nok, kjørte bil, men det gikk liksom helt greit. Min fysiske form forrige gang var helt rå, aldri hatt så mye energi før. Så gledet meg egentlig til å bli gravid igjen. Men denne gangen kan jeg trygt si at det virkelig har smelt. Jeg er så kvalm at jeg nesten ikke kommer meg opp om morgenen, jeg kommer meg isåfall ut på sofaen. Jeg føler jeg må kaste opp hele tiden. Det er vanskelig å spise, klarer nesten ikke drikke vann men tvinger selvfølgelig i meg det jeg må. Jeg er fullstendig tappet for energi, og er mye svimmel og har hodepine. Flere som har det sånn/har hatt det sånn? Noen som har noen gode tips å komme med? Jeg må på jobb, jeg kan virkelig ikke bli hjemme selvom jeg sakte men sikkert ser at dette ikke går stort lenger...
Tips til aktiviteter, mat, drikke Osv som kan hjelpe setter jeg veldig stor pris på! :)

Har det akkurat på samme vis, så ingen tips å komme med. Men sender deg en klem og ønsker deg god bedring! ❤ Alt blir vel bedre etter uke 12 :)

Jeg har det og sånn, det er også tredjemann. Jeg er 100% sykmeldt og går fra senga til sofaen. Svelger og svelger. Står og holder meg fast når jeg svimmel prøver å lage litt mat...gøy!

Godt å høre jeg ikke er alene. Får bare komme meg igjennom det.. Her får jeg ikke noe sykemelding, så må bare prøve å ta en dag av gangen. På en annen side så er det jo godt å kjenne symptomer også!

Tusen takk❤️ Ser virkelig fram til uke 12 ja!

Jeg vet det høres ekkelt ut, men da jeg slet med kvalme og trodde jeg måtte kaste opp i første trimester så ble sjokomelk redningen. Hadde alltid en sånn liten en på lur i kjøleskapet. Jeg liker ikke sånn til vanlig men det funket som bare det på morgenen. Svimmelhet og hodepine har jeg dessverre ingen tips for...

God bedring! :)

Back
Topp