Jeg har jobbet 60 % i tre uker før ferien, og problemet da var litt at jeg hadde stort sett like mye jobb... bare på kortere tid. Vi har også en litt vanskelig situasjon på jobben, da vi i løpet av kort tid har blitt nedbemannet og vi har fått en sjef som sitter i et annet land. Han er aldri i Norge. Jeg har prøvd å forklare, men opplever det vanskelig å få noe forståelse. De har både en annen talemåte og oppførsel og jeg har grått flere ganger etter kommentarer fra han. I tillegg sier han noen ganger at jeg må si konkrete oppgaver han kan hjelpe til med. Når jeg så gjør det, så er det feil og han sier at han har og mye å gjøre osv. Ganske frustrerende. Jeg synes hele den nye situasjonen på jobb er kjedelig, og jeg føler at han ikke forstår. Jeg tenker samtidig på om jeg i det hele tatt vil fortsette på denne arbeidsplassen etter permisjonen med alle disse endringene. Men om jeg blir sykemeldt nå, så føler jeg at han vil bruke dette mot meg senere. Evt dersom han er referanse, så vil han si jeg har høyt sykefravær osv.
Synes alt bare er trist jeg nå, og det er jo ikke sånn det skal være :-(