"elektriske" vippestoler!?!

majea

Glad i forumet
Er det noen tvillingbarn her som har vokst fra sine "elektriske" vippestoler?? Jeg venter tvillinggutter med termin 29.mai og kunne tenkt meg å kjøpt slike stoler! Tror fischer price har en type av denne stolen, men det er sikkert flere! [:)] Gjerne med lyd/lys/musikk[;)]
Kan være greit å ha som en liten avlastning!
Jeg bor i Oslo! Har du evt bare en så kan du gjerne ta kontakt likevel, kanskje flere som har[;)]
Ellers får jeg kjøpe ny(e)!
 
ORIGINAL: majea

Er det noen tvillingbarn her som har vokst fra sine "elektriske" vippestoler?? Jeg venter tvillinggutter med termin 29.mai og kunne tenkt meg å kjøpt slike stoler! Tror fischer price har en type av denne stolen, men det er sikkert flere! [:)] Gjerne med lyd/lys/musikk[;)]
Kan være greit å ha som en liten avlastning!
Jeg bor i Oslo! Har du evt bare en så kan du gjerne ta kontakt likevel, kanskje flere som har[;)]
Ellers får jeg kjøpe ny(e)!



hei majea[:D]
Du hvis du skal ha "elektrisk" vippestol,så skal jeg gi deg ett kjemmpe bra tips.........
I byn på Grønnland torg ,så er det en butikk som selger sånn stol som du legger ungen i ,(går fram og tilbake, kan sette på musikk)  den er GULL vært.....(koster ca2500).
Den er vært pengene.....

BUTIKKEN HETER BEBYMAGASINE  GRØNNLANDS TORG OSLO.
 
MEN FØR DU BESTEMER DEG GÅ INNOM DER...(jeg har sån vippestol som er elektrisk,kjøpte også sånn huske stol men bortkasta penger.)
 
 
hilsen heidi
 
Vi har de fisherprice stolene som vibrerer, og jentene våre har hatt stor glede av dem. De var en kjempegod avlastning for oss foreldre også! Selv om de nå er så store at de krabber rundt hender det at de vil sitte i dem og leke med ranglene og høre på musikken. Du kunne fått kjøpt våre, men tror det blir veldig dyrt og sende..
 
Har hørt masse positivt om de stolene! Hvor i landet bor dere da? Kan jo evt undersøke pris....[;)]Men det kan jo da hende det blir like "dyrt" å kjøpe nye stoler....
Takk for svar ihvertfall!
 
Vi bor på Gjøvik, ca 12 mil nord for Oslo. Jeg kan prøve å få sjekket hvor mye det vil koste å sende dem..
 
Back
Topp