Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Noen som har erfaring med elektrisk vugge ala Mamaroo Sleep Bassinet? Den er ganske dyr, men kjenner jeg blir litt fristet. Er jo logisk at en nyfødt baby skal sove bedre i den siden den rører seg?![]()
Jeg ville ha ventet og sett til etter fødselen om dere har behov for det, jegMin baby kunne bare legges ned i lekegrind, også sov han videre - men det er så utrolig individuelt.
Du kan også sjekke ut slyngevugge, som kan henges i taket eller muligens også med stativ. Vet mange urolige babyer trives veldig godt i den, da kan du sitte ved siden av og gynge litt på den iblant. Bevegelsene skal minne mer om å ligge i magen. https://bereglede.no/produkt/slyngevuggen-original-natures-sway/
Babyene har ulike behov for støtte og hjelp til å sovne, men det er veldig varierende. De fleste trenger en del nærhet i starten, og noen klarer ikke sove om de ikke får ligge tett inntill eller bli vært/vugget i et bæresjal. Så jeg ville sett litt an, og egentlig som stoltmamma sier vurdert Babybjørn. Du kan vippe litt med foten og de fleste babyer lærer å sparke med beina for å vippe seg selv etterhvert![]()
Har allerede arvet en vippestol, husker ikke om det er babybjørn, men sikkert ganske lik iallfallVenter nok med å kjøpe en evt. elektrisk vugge.