Elektrisk vippestol ?

Bkno1666110

Første møte med forumet
Hei!

Er det noen som har erfaring med sånne elektriske vippestoler ?
Vi har ei tulle som er veldig glad i å bli bysset når vi skal få hu til å sove, men både min og partner sin rygg og armer holder på kollapse blir så innmari sliten av å stå oppreist å bysse henne. (Funker ikke like bra når vi sitter) derfor tenkte vi at en gyngestol som vippes av seg selv må jo være genialt:
Hva tror dere ?

Ingen av våre har likt elektrisk vippestol, stort bomkjøp. En helt vanlig babybjørn vippestol derimot har de vært glad i, har vippet den med benet når jeg har sittet i sofaen og 2 av 3 har sovnet av det. For sistemann var det kun bæresele som virket beroligende.

Vi hadde ikke klart oss uten:-) vi hadde til og med 2 ulike sorter som ble brukt;-)

Ingen erfaring mer enn barna er klengete på nærkontakt. Vi har brukt sele til å avlaste rygg og armer...

AED43A69-CFF6-4F7F-A0E5-0C8DDC36CAC5.png
Hvilke typer hadde dere? :)

hadde en slik en bare en mye tidligere modell:) var en vi arvet.

vi hadde et klistermerke barn med kolikk tendenser som trengte konstant nærhet og/eller bevegelse.

vi brukte bæreskjald også mye, men noen gangar har man bare virkelig behov for å legge ned den babyen litt å da var denne en livredder! Eneste måten jeg fikk dusjet eller gått på do feks uten å hver gang måtte ha babyen i armene med meg ellers var det hyling for full hals.

var også eneste stedet hun klarte å sovne en periode, hun sov ikke der lenge men etter innsovning flyttet vi hun.

Vi arvet også en anen variant fra tiny love oitt senere, men likte denne best:)

Til ts, du har min full sympati, jeg ente opp med å bysse jenta mi til hun var 11 mnd, var eeeeneste som funket. Men et tips der er å enten ha en slik treningsball eller n sengekant eller noe som dere kan «sprette litt» på med kroppen deres:) det avlaster også litt for armene, så slipper dete å bysse med armene men heller med hele kroppen på en måte:) evnt prøve gyngestol.

og ringslynge i tillegg hadde jeg nok fort prøvd om jeg skulle gjøre det igjen, men det oppdaget jeg for seint:)

Last edited:
De to første elsket babybjørn vippestol . Siste måtte bæres og bysses, så der investerte jeg i eksentrisk. Det hjalp. Men brukte den ikke så lenge. Kjøpte brukt, solgte for det jeg ga. Så var ikke så ille.

Britax bedrockers ! Varer mye lengre enn de elektriske stolene, å man kan få ungen vandt til senga si

Back
Topp