Elektrisk støt

Guri Malla

Forelsket i forumet
Hei! jeg er 33 og noe uker på vei, og i sta fikk jeg elektrisk støt av en gammel panelovn, det var sånn at kroppen rista.. var bare et kort øyeblikk før jeg slapp den, men fikk jo allikevel støt. burde jeg ringe føden? har kjent litt liv etter det, men kjenner lite liv til vanlig og da..

Hei:) Du må dra til legen å ta en sjekk så fort som mulig[:)] Bestandig når man får så mye støt i seg må man til legen enten man er gravid eller ikke.

ORIGINAL: summerbaby

Hei:) Du må dra til legen å ta en sjekk så fort som mulig[:)] Bestandig når man får så mye støt i seg må man til legen enten man er gravid eller ikke.

Jeg ringte føden da jeg var 36 uker på vei, fordi jeg hadde fått kraftig støt når vi pusset opp! De sa at det ikke var noe farlig om man kjenner liv igjen.. tok litt tid før jeg gjorde det.. Men alt er nå fremdeles bra[:)][:)]

ORIGINAL: susien

Jeg ringte føden da jeg var 36 uker på vei, fordi jeg hadde fått kraftig støt når vi pusset opp! De sa at det ikke var noe farlig om man kjenner liv igjen.. tok litt tid før jeg gjorde det.. Men alt er nå fremdeles bra[:)][:)]

unskyld, må bare le litt... gjorde det samme jeg![8D] skulle male (pusse opp) stua og dulta borti stikkkontakten![&o] PANG sa det[8D] Men jeg fikk ikke like mye støt som du, jeg fikk bare et sjokk og et litt smelta smykke bare[8D] og et lite støt såklart![&o]

Lykke til videre![:D] med baby og med opppussing![:D]

sånn, da ringte jeg, fikk beskjed om at jeg skulle være oppmerksom på at han sparka som vanlig, hvis jeg ble bekymret så skulle jeg ringe på nytt.. så det går nok helt fint! heldigvis...

ORIGINAL: susien

vel, hvis man ikke er redd for å få hjerteflimmer senere i livet som en følge av dette trenger man selvfølgelig ikke å dra[:-][;)] Å som oftest går det jo bra. Men det er nå en gang slik det er, at får man støt som går gjennom kroppen SKAL man ringe legen. Så da visste ikke den legen hva den snakka om. Dette er HMS hos elektrikere!!! Men det gjelder selvfølgelig alle[:)]

Sign!

Back
Topp