Elektrisk bil

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
som barna kan sitte i å kjøre selv.
Hva er greia?

Mulig dette er en brannfakkel, men synes det er så unødvendig å kjøpe dette til barna.
Hørt om flere hvor «alle barna i gata har en».
Seriøst? Klarer ikke skjønne greia. Sikkert morro for ungene altså, men det er det mye som er de ikke trenger.

Handler på ingen måte om at vi ikke har råd til set, for det har vi. Men barna mine kommer aldri til å få noe sånt.

Man er forskjellig , vi synes det er kult og absolutt ikke unødvendig
Ble myebrukt av både min og nabobarna
Er mye man ikke trenger eller ø ha, skal man kun gå etter det så blir det lite leker

Tja. Altså. Våre har ikke.

Men. Hva er greia med mye annet da? Hva er poenget med å gi unger tv spill? En milliard legoklosser og en pakke til? Gummibåt (sånn oppblåsbar) eller ikke minst den store farsåtten, oppblåst badeflamingo eller sånne? Kosebamse nummer 38? Hatchimals? Lol dukker? Pokemonkort?

Tja. Altså. Våre har ikke.

Men. Hva er greia med mye annet da? Hva er poenget med å gi unger tv spill? En milliard legoklosser og en pakke til? Gummibåt (sånn oppblåsbar) eller ikke minst den store farsåtten, oppblåst badeflamingo eller sånne? Kosebamse nummer 38? Hatchimals? Lol dukker? Pokemonkort?

Mye der mine ikke kommer til å få :)

Da er det jo bare å ikke kjøpe :p sikkert mye andre ikke ser poenget med som dere har ;)

Guttungen har elektrisk traktor, og den er høyt elsket og myyye brukt :D altså, omtrent hver dag, året rundt. Den er veldig populær blant kompisene hans og de styrer og ordner på lenge med den og de andre han har, som ikke er elektriske, men av den store modellen, med gummihjul, løfteapparat og nå også vinsj :p
Beste kjøpet vi har gjort når det kommer til uteleker er den traktoren (og de han har hatt før, men hvert for liten til den elektriske)

Mye der mine ikke kommer til å få :)
Hvor gamle er dine?

Jeg har altså kjøpt ca en bamse og en dukke til hver unge. Det vil ikke akkurat si at det er grensen for hvor mange de har.

Om de bare skulle gått stengt nødvendige leker måtte vi rett og slett nedlagt forbud mot fødselsdag og julegaver. Og klasseselskap.

Men der er nå fakrisk gøy med litt mer enn bare minimum også da. Og jeg har rett og slett ikke sett poenget i å nekte dem å få enkelte ting jeg ikke ser poenget i

Det er selvsagt helt valgfritt å kjøpe elektrisk bil eller ikke. Og lego. Vi har ikke kjøpt bil. Og har kjøpt mye lego

(og jeg trodde først denne tråden skulle dreie seg om elbiler. Til voksne)

Men hva er poenget med leker? Tja, at det er gøy bl.a.

Hvor gamle er dine?

Jeg har altså kjøpt ca en bamse og en dukke til hver unge. Det vil ikke akkurat si at det er grensen for hvor mange de har.

Om de bare skulle gått stengt nødvendige leker måtte vi rett og slett nedlagt forbud mot fødselsdag og julegaver. Og klasseselskap.

Men der er nå fakrisk gøy med litt mer enn bare minimum også da. Og jeg har rett og slett ikke sett poenget i å nekte dem å få enkelte ting jeg ikke ser poenget i

3 og 1.

Er ikke det at de ikke har alt for mye tull, for det har de. Men jeg synes rett å slett det er litt harry med en liten elektrisk Porsche etc til en unge på 2 - 3 - 4 år..

Leker som fremmer aktivitet derimot er jeg veldig for.

3 og 1.

Er ikke det at de ikke har alt for mye tull, for det har de. Men jeg synes rett å slett det er litt harry med en liten elektrisk Porsche etc til en unge på 2 - 3 - 4 år..

Der du synes er Harry synes andre altså er gøy, og ting du synes er greit ser ikke andre poenget med. Og på feltet leker vil du trolig svelge en del kameler de neste 10 årene, det gjør de fleste av oss. Sikkert ikke bil, men mye av det andre jeg ramset opp som du mener dine ikke kommet til å få. Mine har ikke badeflamingo og ikke båt enda, men resten. Båt kan muligens komme, altså sånn oppblåsbar, det hadde jeg mye gøy med som barn selv.

Men det renner inn med mye rart oppigjennom årene.

3 og 1.

Godt man er ulike tenker jeg
Du lar være å kjøpe om du ikke liker det , s kan vi som liker det få kjøpe
Å vel man kan fint være aktiv likevel

som barna kan sitte i å kjøre selv.
Hva er greia?

Mulig dette er en brannfakkel, men synes det er så unødvendig å kjøpe dette til barna.
Hørt om flere hvor «alle barna i gata har en».
Seriøst? Klarer ikke skjønne greia. Sikkert morro for ungene altså, men det er det mye som er de ikke trenger.

Handler på ingen måte om at vi ikke har råd til set, for det har vi. Men barna mine kommer aldri til å få noe sånt.

Hva er galt med å ha det da? At den er elektrisk og ikke med pedaler? Tråtraktor er jo også kjempe populære, men er jo samme poenget.. vår får tråtraktor, da det er tradisjon i familien, og han får da ikke elektrisk bil i tillegg. Hadde han ikke fått traktor kunne vi godt vurdert noe elektrisk..
Vi kjøper generelt veldig lite leker, da barna leker mer, hvis ikke rommet er overfylt. Mener del unødvendig, men gøy, det har de. Eldste hadde sånn ponysykkel, og den ble brukt helt opp!

Synes det er kult med sånne biler. Vi har det ikke, men det er fordi vi ikke har uteplass som passer til det.

Hva er galt med å ha det da? At den er elektrisk og ikke med pedaler? Tråtraktor er jo også kjempe populære, men er jo samme poenget.. vår får tråtraktor, da det er tradisjon i familien, og han får da ikke elektrisk bil i tillegg. Hadde han ikke fått traktor kunne vi godt vurdert noe elektrisk..
Vi kjøper generelt veldig lite leker, da barna leker mer, hvis ikke rommet er overfylt. Mener del unødvendig, men gøy, det har de. Eldste hadde sånn ponysykkel, og den ble brukt helt opp!

Trøtraktor må de fysisk trå for å få i gang.
Noe som er topp! Hurra for fysisk aktivitet.
Elektrisk bil sitter de passive i..

Der du synes er Harry synes andre altså er gøy, og ting du synes er greit ser ikke andre poenget med. Og på feltet leker vil du trolig svelge en del kameler de neste 10 årene, det gjør de fleste av oss. Sikkert ikke bil, men mye av det andre jeg ramset opp som du mener dine ikke kommet til å få. Mine har ikke badeflamingo og ikke båt enda, men resten. Båt kan muligens komme, altså sånn oppblåsbar, det hadde jeg mye gøy med som barn selv.

Men det renner inn med mye rart oppigjennom årene.

Det vil jeg helt sikkert.
Og for all del, har besteforeldre som kjøper så mye unødvendig dill til både ungene og oss.

Var mest sånn flamingo som slo meg som noe de ikke får :p Sånn båt kan jo være gøy.

Det vil jeg helt sikkert.
Og for all del, har besteforeldre som kjøper så mye unødvendig dill til både ungene og oss.

Var mest sånn flamingo som slo meg som noe de ikke får :p Sånn båt kan jo være gøy.
Ikke vær for sikker...

Jeg garanterer ikke at mine unger kommet ut av den sommeren uten en flamingo eller svane eller hva disse store greiene er, men jeg garanterer at jeg ikke kjøper den. Men de har besteforeldre, og særlig den ene kan finne på noe slikt....

Ikke vær for sikker...

Jeg garanterer ikke at mine unger kommet ut av den sommeren uten en flamingo eller svane eller hva disse store greiene er, men jeg garanterer at jeg ikke kjøper den. Men de har besteforeldre, og særlig den ene kan finne på noe slikt....

Sånn ja! Nei det kan jeg jo aldri garantere.
Søren og, du vinner :p

Tja. Mye man ikke trenger her i livet, men som absolutt kan være moro :) Er vel sikkert litt ekstra fart og spenning da. Min bror har kjøpt en Tesla til sønnen min. Han får ikke brukt den på noen år, men blir moro å prøve den etterhvert :)

Sånn ja! Nei det kan jeg jo aldri garantere.
Søren og, du vinner :p
Den jeg tenker på står også ansvarlig for en hos de yngre populær gave jeg ikke ser poenget med. Den ser ut som en megafon i barnestørrelse. Du kan vel ikke snakke i den tror jeg. Men trykke på en knapp. Den lager en høylytt fiselyd. Brakfis. For min del var ca tre ganger nok. Den er et par år gammel.... Batteriene går søren meg aldri!

Her kom bestemor med badeflamingo til guttungen i dag :p egentlig til oss alle sammen :p men hadde nok ikke kjøpt en selv, selv om jeg synes den er litt kul:p

Back
Topp