Elektrisk ammepumpe

Markmusa

Gift med forumet
Noen som vet hvor man kjøper dette og hva det koster? Vet de har vanslig ammepumpe på apotekene, men har de også elektriske?

i Trondheim så har det meste av butikker. Vet du hva det koster? Jeg brukte egentlig ikke ammepumpe så ofte sist, men det var kjekt de gangene jeg måtte bruke. Husker bare at de gangene var et ork for at det tok sååååå lang tid! og at man blir sliten i hendene.....

Tror dem ligger på 1300 - 1400 hjemme mener jeg å huske jeg så? Men kan få fint brukte på finn eller her på BV [:)]

Eller til en billig pæng i england [;)]

ORIGINAL: KathMor

Tror dem ligger på 1300 - 1400 hjemme mener jeg å huske jeg så? Men kan få fint brukte på finn eller her på BV [:)]

Er det noe bra med brukt ammepumpe da? [8|] Synes det høres litt "skittent" ut? Selv om man koker alle deler så klart.... Hva koster det i England da? Du kan jo ta imot bestillinger du da vet du og sende over.

ORIGINAL: Markmusa

Er det noe bra med brukt ammepumpe da? [8|] Synes det høres litt "skittent" ut? Selv om man koker alle deler så klart.... Hva koster det i England da? Du kan jo ta imot bestillinger du da vet du og sende over.

Nei assa - jeg har kjøpt en brukt en her på BV jeg denne gangen, solgte min avent siden jeg ville prøve medela denne gangen, - så får se - første gang jeg kjøper noe brukt [:)]

Tror den Medela Swing koster 900 kroner, så koster den doble 2400.. Avent fikk jeg til 650 (da var det i tillegg inkludert en manuell - MEN dette var tilbud) .. Aventen koster også 900 [:)]

Bare å komme seg på shopping til london! Her kjøpte jeg og min emmaljunga mondial black croc for 5900 - 2000 midre enn hjemme det [8D]

ORIGINAL: Markmusa

Okey [:D] Ja det meste er jo billigere enn i Norge [;)]

Nei assa - jeg har kjøpt en brukt en her på BV jeg denne gangen, solgte min avent siden jeg ville prøve medela denne gangen, - så får se - første gang jeg kjøper noe brukt [:)]

Tror den Medela Swing koster 900 kroner, så koster den doble 2400.. Avent fikk jeg til 650 (da var det i tillegg inkludert en manuell - MEN dette var tilbud) .. Aventen koster også 900 [:)]

Bare å komme seg på shopping til london! Her kjøpte jeg og min emmaljunga mondial black croc for 5900 - 2000 midre enn hjemme det [8D]

Har surfet en del etter pumper i dag og kom over denne siden,såg avent og medela sine produkter er litt billigere her enn andre steder jeg fant:[;)]

http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx?menuid=104

ORIGINAL: *Laila*

Har surfet en del etter pumper i dag og kom over denne siden,såg avent og medela sine produkter er litt billigere her enn andre steder jeg fant:[;)]

http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx?menuid=104

Taaaaaaakk!!!

Jeg skal kjøpe avent sin elektriske (med manuell) for halv pris brukt.. driter i om den er brukt... jeg kan jo bade i svømmehallen og i det vannet har det jo vært andre mennesker så hvorfor ikke bruke en duppedings som har vært inærheten av ei annen dame sin pupp? hehe...

ORIGINAL: MiniGull

Jeg skal kjøpe avent sin elektriske (med manuell) for halv pris brukt.. driter i om den er brukt... jeg kan jo bade i svømmehallen og i det vannet har det jo vært andre mennesker så hvorfor ikke bruke en duppedings som har vært inærheten av ei annen dame sin pupp? hehe...

Hehe... Ja jeg ser den. [;)] Grunnen til at jeg sier den føles skitten er for at det er jo et "intimprodukt" Mener jeg da. Men det er jo ikke noe problem bare man koker den kodt [:D]

Jeg har Avent sin elektriske.. Den som også kan brukes som manuell, eller med batteri. Den er kjempegenial, kommer til å bruke den neste gang også [:)]

Tror den kostet ca 1200 på apotek1 for 2 år siden.. Det var mannen som var ute og kjøpte den dagen etter vi kom hjem fra sykehuset.. På julaften faktisk![8D]

Back
Topp