Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
Tror dem ligger på 1300 - 1400 hjemme mener jeg å huske jeg så? Men kan få fint brukte på finn eller her på BV [:)]
Eller til en billig pæng i england [;)]

ORIGINAL: Markmusa
Tror dem ligger på 1300 - 1400 hjemme mener jeg å huske jeg så? Men kan få fint brukte på finn eller her på BV [:)]
Er det noe bra med brukt ammepumpe da? [8|] Synes det høres litt "skittent" ut? Selv om man koker alle deler så klart.... Hva koster det i England da? Du kan jo ta imot bestillinger du da vet du og sende over.
ORIGINAL: Markmusa
Okey [:D] Ja det meste er jo billigere enn i Norge [;)]
Er det noe bra med brukt ammepumpe da? [8|] Synes det høres litt "skittent" ut? Selv om man koker alle deler så klart.... Hva koster det i England da? Du kan jo ta imot bestillinger du da vet du og sende over.
Nei assa - jeg har kjøpt en brukt en her på BV jeg denne gangen, solgte min avent siden jeg ville prøve medela denne gangen, - så får se - første gang jeg kjøper noe brukt [:)]
Tror den Medela Swing koster 900 kroner, så koster den doble 2400.. Avent fikk jeg til 650 (da var det i tillegg inkludert en manuell - MEN dette var tilbud) .. Aventen koster også 900 [:)]
Bare å komme seg på shopping til london! Her kjøpte jeg og min emmaljunga mondial black croc for 5900 - 2000 midre enn hjemme det [8D]
ORIGINAL: MiniGull
Jeg skal kjøpe avent sin elektriske (med manuell) for halv pris brukt.. driter i om den er brukt... jeg kan jo bade i svømmehallen og i det vannet har det jo vært andre mennesker så hvorfor ikke bruke en duppedings som har vært inærheten av ei annen dame sin pupp? hehe...