Elefantlegger

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Nå er jeg hoven nå :-P og beina er stive. De er ikke vonde, bare litt stive.

Jeg prøver å ligge høyt med dem, men ser ikke ut til å lindre. Må også av med gifteringen, fingrene byner å bli litt pølsette :-P

Har dere noen tips om hvordan jeg kan lindre dette, så det ikke blir værre. Er 35+3 i dag, har 2 uker igjen før perm og vil gjerne då bruke skoa mine litt til...

:)

Drikke vann, bruke støttestrømper fra du står opp til du legger deg, og generelt ha beina høyt når du kan :)

Støttestrømper får du kjøpt på apotek, sportsbutikker og spesialiserte nettbutikker:)

Du må ta mål rundt anklene og leggene før du står opp om morgenen og ta målene med til apoteket, så hjelper de å finne riktig størrelse;)

Har brukt støttestrømper siden uke 29. Hjelper! Tar også magnesiumtabletter (for å forebygge kramper og stive muskler i beina), og drikker mer vann enn ellers. Viktig å ta på støttestrømpene når du står opp om morgenen (evt etter dusj), og ha de på hele dagen.
Det finnes jo ogsp enkelte typer mat/drikke som er lett vanndrivende. Husker ikke hvilke i farta, men det kan jo googles.

De støttestrømpene selges på apoteket sant?
De kan også ta mål av deg på apoteket, men anbefaler ikke å dra å kjøpe de 5 min før stengetid for da er beina dine så hovne igjen. De målte for meg, fikk riktig hver gang :)
Det beste er glatte støttestrømper for det finnes noen med litt rillestoff som klør etterhvert som beina hovner opp, føler jeg.

Signerer de andre over her også. Støttestrømper hjelper masse. Hovner fort uten. Jeg har de som går opp helt til låra og føler 100kg lettere ved å ha dem på enn ellers;) jeg har tatt av all ringer også. Ubehagelig å ha noe på selv om jeg der ikke er så hoven..

Back
Topp